Fiat 500 1.3 Multijet 16V Lounge

31. 7. 2008
Deli

Ali ga še izdelujejo v Jugi, je vprašala starejša gospa, ki jo svet avtomobilizma zanima kot lanski sneg, a simpatični 500 jo je osvojil isti trenutek, ko sta se uzrla. Hipoma.

Bila je ljubezen na prvi pogled, spomini so dobili novo embalažo. Pustimo dejstvo, da Fiat 500, kot ga danes izdelujejo poljski proizvodni trakovi, nima veliko skupnega s Fičkom. Če ne želite biti opaženi, hmm, ga spreglejte v ceniku takoj, preden bo prepozno in bo že v vaši garaži, pred njo pa kopica (zrelejših) sosedov, ki bi klepetali o starih časih, ali minibus mladine, ki bi klepetala o tem, kako 'kul' je retro. Novi Fiat 500 je edini avtomobil na stari celini, ki (vsaj na Slovenskem je zagotovo tako) z največjim učinkom zaigra na čustva vsakogar, ki ga sreča.

Osnovni podatki
Prodaja: Avto Triglav d.o.o.
Cena osnovnega modela: 15.250 €
Cena testnega modela: 18.930 €
Moč: 55kW (75 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 12,5 s
Največja hitrost: 165 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 4,2l/100km
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.248 cm? – največja moč 55 kW (75 KM) pri 4.000/min – največji navor 145 Nm pri 1.500/min.
Prenos moči: motor poganja sprednji kolesi – 5-stopenjski ročni menjalnik – gume 195/45 R 16 H (Continental ContiPremiumContact2).
Zmogljivost: največja hitrost 165 km/h – pospešek 0–100 km/h 12,5 s – poraba goriva (ECE) 5,3/3,6/4,2 l/100 km.
Mase: prazno vozilo 1.055 kg – dovoljena skupna masa 1.430 kg
Zunanje mere: dolžina 3.564 mm – širina 1.627 mm – višina 1.488 mm – posoda za gorivo 35 l.
Prtljažnik: 185–610 l
Naše meritve
T = 26 °C / p = 1.190 mbar / rel. vl. = 36 % / Stanje kilometrskega števca: 7.272 km
Pospešek 0-100km: 13,3s
402m z mesta: 19,0s ( 120km/h)
1000m z mesta: 35,2s ( 149km/h)
Prožnost 50-90km/h: 13,8 (IV.)s
Prožnost 80-120km/h: 17,1 (V.)s
Največja hitrost: 165km/h (V.)
poraba na testu: 7,2 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 38,7m
AM meja: 41m
Ocena
  • Če kateremukoli drugemu avtomobilu lahko najdete zamenjavo, bodisi pri istem bodisi pri drugem proizvajalcu, je Fiat 500 edinstven in brez konkurence. Če ste pripravljeni zapravljati za dodatke, še toliko bolj. Razočaral vas ne bo, saj je preveč prikupen.

Hvalimo in grajamo
videz
vožnja v počasnejših ovinkih
varnost
oprema
možnost izbire dodatkov
športen občutek trdega vzmetenja
poraba goriva
motor nad 2.000/mi
glasna notranjost
odpiranje posode za gorivo s ključem
predali in odlagalna mesta
dostop do zadnjih sedežev (prednja se ne vrneta v položaj)
trdo vzmetenje (za tiste, ki iščejo mehkobo)
brez ESP-ja
motor pod 2.000/min