Kratki test: Jeep Renegade 1,6 JDT TCT

14. 1. 2018
Deli

Zanimivo, čeprav Jeep Renegade v nekaterih različicah nima štirikolesnega pogona, je italijansko-ameriški navezi uspelo narediti avto, ti sploh ne da misliti, da se v resnici ne voziš v terencu.

Saj vemo, da so okusi pač različni, a terenska oblika Renegada je absolutno svoja, drugačna od kateregakoli drugega terenca bližnje ali daljne konkurence. Tak avto (sploh v živih barvah) pritegne poglede in vzbudi čustva ljudi, ki jim je drugačnost všeč. Drugačnost linij z značilnimi okroglimi lučmi spredaj ter znano Jeepovo masko v kombinaciji s škatlastim profilom in nenavadnimi zadnjimi lučmi kar zleze pod kožo.

Renegade je ravno prav velik, da lahko v njem dovolj dobro sedijo štirje odrasli, prtljažnika pa bi vendarle lahko bilo malce več. A to bi pomenilo tudi večje zunanje mere, Renegade je namreč glede centimetrov v skupini, v kateri se avtomobili še vedno odlično znajdejo v mestni gneči (ali na kakem komaj prehodnem terenu, polnem ožin in tesnih obračanj). Tudi za hrbtom je vse ves čas pod nadzorom, ogledala so izredno pregledna. Tistih 20 centimetrov, kolikor je trebuh dvignjen od tal, je ravno dovolj, da se zapelješ tudi po kolovozu ali kakšnem makadamu, kjer je deževje odplaknilo zgornjo plast gramoza. Seveda bi bil trebuh dovolj visoko tudi za resnejše terenske podvige, a ker je imel testni Renegade pogon le na sprednji par koles, se tega pač nismo lotevali.

Ampak, saj niti noče biti gozdar, v tej izvedbi mu je bolj všeč vloga mestnega frajerja. Pikolovcem za informacijo pa: samodejni menjalnik bi se lahko pretikal hitreje in mehkeje, zmoti tresenje, kakršnega smo občutili, ko je na avtocesti pod kolesa prišel slab asfalt, in tudi navigacija ga je lomila malo preveč po svoje.

Poleg tega seveda ni poceni, saj je Jeep, a unikatnost (in opremo in lastnosti) je treba plačati, seveda. To, da je na voljo tudi cenejša različica brez štirikolesnega pogona, mu štejemo le v plus – večina ga ne potrebuje, pa čeprav si želijo 'terenca'.

besedilo: Slavko Petrovčič
foto: Saša Kapetanovič

Preberite še:

Jeep Renegade 2.0 Multijet 16v 170 AWD AUT Trailhawk

Fiat 500X Off Road

Fiat 500X City Look 1.6 Multijet 16V Lounge

Sedem mestnih križancev

Jeep Cherokee 2.0 Multijet 16V 170 AWD Limited

Jeep Renegade 1.6 Multijet 16V Limited

Osnovni podatki
Cena osnovnega modela: 27.690 €
Cena testnega modela: 30.780 €
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 535 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.193 €
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.598 cm3 – največja moč 88 kW (120 KM) pri 3.750/min – največji navor 320 Nm pri 1.750/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski sa- modejni menjalnik – gume 225/55 R 18 (Bridgestone Turanza
Zmogljivost: največja hitrost 178 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,2 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,5 l/100 km, izpust CO 118 g/km. 2
Mase: prazno vozilo 1.490 kg – dovoljena skupna masa 1.930 kg
Zunanje mere: dolžina 4.255 mm – širina 1.805 mm – višina 1.697 mm – medosna razdalja 2.570 mm – prtljažnik 351 l – posoda za gorivo 48 l.
Hvalimo in grajamo
videz
visoko sedenje
kakovost izdelave
materiali
zanimivi avtentični jeepovksi detajli
počasen menjalnik
tresenje karoserije prek grbin