Kratek test: KIA Cee´d 1.4 CVVT Style

Uspehe je lepo doživeti in se jih veseliti, a ponoviti jih je navadno težje kot doseči. Bo Cee'du druge generacije uspelo?

Kratek test: KIA Cee´d  1.4 CVVT Style (foto: Saša Kapetanovič) Saša Kapetanovič
1. 2. 2013

Za Kio Cee'd prve generacije, ki so jo izdelovali od leta 2007, se je po vsem svetu odločilo 633.000 kupcev. Tudi v Sloveniji je Kia z modelom Cee'd povzročila pravi avtomobilski potres, sploh s športnim modelom Pro_Cee'd. Jasno, poleg všečne oblike je k temu veliko pripomogla zelo ugodna cena, morda je koga prepričalo tudi dolgoletno jamstvo.

Zdaj se Kia v boj za kupce podaja s povsem prenovljenim modelom. Za oblikovno nesporen avtomobil je ponovno poskrbel nemški oblikovalec Peter Schreyer, a 50 milimetrov daljši avtomobil ni več tako zelo poceni, sploh če je opremljen z opremo EX Style, četudi v kombinaciji z osnovnim, 1,4-litrskim bencinskim motorjem (testni avtomobil).

Poleg tega se 100 'konjev' sicer sliši oziroma bere precej, a se ob skoraj 1,3 tone težkem avtomobilu hitro upehajo, če je v njem več potnikov in/ali dodatna prtljaga, pa še toliko prej. Posledično je precej večja tudi poraba bencina. A vse le ni tako črnogledo. Novi Cee'd postreže z nič kaj korejsko notranjostjo, dobrim sedenjem voznika in sopotnikov, pohvalo si zaslužijo tudi volanski obroč in za upravljanje nezahteven ter nadpovprečno natančen menjalnik. Za povsem spodobno se izkaže tudi podvozje, ki je zaradi le 16-palčnih koles tudi družinsko udobno.

 

Besedilo: Sebastjan Plevnjak

Kia Cee´d 1.4 CVVT Style

Osnovni podatki

Prodaja: KMAG d.d.
Cena osnovnega modela: 16.490 €
Cena testnega modela: 16.910 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila
Pospešek (0-100 km/h): 12,6 s
Največja hitrost: 182 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 8,9l/100km

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – bencinski – gibna prostornina 1.396 cm3 – največja moč 73,2 kW (100 KM) pri 4.000/min – največji navor 137 Nm pri 4.200/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 205/55 R 16 H (Hankook Ventos Prime 2).
Zmogljivost: največja hitrost 182 km/h – pospešek 0–100 km/h 12,8 s – poraba goriva (ECE) 7,9/4,9/6,0 l/100 km, izpust CO2 139 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.258 kg – dovoljena skupna masa 1.820 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.310 mm – širina 1.780 mm – višina 1.470 mm – medosna razdalja 2.650 mm –prtljažnik 380–1.318 l – posoda za gorivo 53 l.

Naše meritve

T = 25 °C / p = 1.150 mbar / rel. vl. = 33 % / stanje kilometrskega števca: 3.107 km
Pospešek 0-100km: 12,6s
402m z mesta: 18,3s ( 123km/h)
Prožnost 50-90km/h: 9,4/16,3s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 19,2/25,8s (V./VI.)
Največja hitrost: 182km/h (VI.)
poraba na testu: 8,9 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 38,6m
AM meja: 41m
Ocena
  • Novi Cee’d je v primerjavi s predhodnikom zagotovo stopil stopnico višje, žal pa se je tudi podražil.

Hvalimo in grajamo
pomik in natančnost prestavne ročice
volanski obroč
prednja sedeža
vozne lastnosti
videz, oblika
cena (testni avtomobil)
povprečna poraba bencina
moč oziroma navor motorja

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri