Od pete generacije Micre so si pri Nissanu obetali veliko in želja se jim je delno izpolnila. Da bi se še bolj približali evropskemu kupcu, so ji namenili motorno osvežitev.
Nissan Micra je živ dokaz, da je treba prav vsak avtomobil zasnovati po meri kupcev, ki jim je namenjen. Po uspešni prodaji povsem klasičnih prvih dveh in mehurčkaste tretje generacije pa nekoliko preveč globalno preprosta četrta generacija na evropskem avtomobilskem trgu ni pustila najboljšega vtisa. Z aktualno, peto generacijo je sledila popolna preobrazba, po kateri je želja po izstopanju manjša od želje po ugajanju. In to je v primeru Nissan Micre dobro.
Micra si tako svoje francoske proizvodne trakove kakor tudi precejšnji del mehanike in tehnike deli z Renaultovim Cliom, zato njuna zunanja vizualna in proporcionalna podobnost ni naključje. Če vas to slučajno moti, ne skrbite, Nissan Micra je kljub temu avtomobil z lastno identiteto.
Ni skrivnost, da so se v preteklih letih tudi v ta razred prikradle številne tehnične, varnostne in luksuzne novosti, zaradi katerih je Micra postala precej bolj resen avtomobil. Njene vozne lastnosti, predvsem lega na cesti, že spominjajo na nekoliko večje avtomobile. K temu pripomore predvsem stabilnostni sistem, ki zna z drobnimi zavornimi popravki preprečiti pod- in prekrmarjenje, svoje pa doda tudi nov bencinski turbo trivaljnik.
Pri razvoju tega motorja se je standardni razvojni navezi Renault-Nissan-Mitsubishi pridružil tudi Mercedes (za uporabo v Smartu), kljub temu pa čudežev ne zmore. Kar zadeva njegove manire, gre za tipičen trivaljnik, ki se v primerjavi s podobno velikimi štirivaljniki zaradi manjše mase glavne gredi in manjših trenj zelo rad vrti. Pri višjih vrtljajih je Micra zelo živahna in poskočna, za umirjeno in lagodno križarjenje pa je potrebnega kar nekaj poseganja po prestavni ročici.
Medtem ko so pri oblikovanju zunanjosti oblikovalci pokazali nekaj drznosti, pa to ne velja za notranjost. Barvno je ob pomoči razsvetlitve armaturne plošče precej živahna, vseeno pa deluje resno in daje z vozniškega sedeža vtis večjega avtomobila. Veliki pregledni števci in povsem spodoben paket opreme bi morali zadovoljiti potrebe večine Micrinih kupcev. Paket N-Connecta prinaša pravzaprav vse, kar se v takem avtu pričakuje, čeprav večini te opreme ne moremo pripisati absolutne usklajenosti z najmodernejšimi trendi.
Čeprav se mi, vajenemu mnogo večjih avtomobilov, med druženjem z Micro ni bilo težko sprijazniti z omejitvami, ki jih prinaša ta velikostni razred, pa sem pogrešal predvsem finese. Gre za stvari, ki si jih tisti, ki jim je ta avto v prvi vrsti namenjen, še zlasti želijo. Otroci bodo pogrešali osvetlitev zadnjega dela kabine, dame pa na primer osvetljena zrcala v senčnikih.
Prodaja: | Renault Nissan Slovenija d.o.o. |
---|---|
Cena testnega modela: | 17.410 EUR € |
Cena osnovnega modela s popusti: | 14.650 EUR € |
Cena testnega modela s popusti: | 17.410 EUR € |
Moč: | 74kW (100 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 10,9 s |
Največja hitrost: | 184 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 4,6l/100km |
Obvezno zavarovanje: | 535 € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 1.362 € |
Motor: | 3-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 998 cm3 – največja moč 74 KW (100 KM) pri 5.000/min – največji navor 160 Nm pri 2.750/min |
---|---|
Prenos moči: | Motor poganja sprednja kolesa – petstopenjski ročni menjalnik |
Zmogljivost: | Največja hitrost 184 km/h – pospešek 0-100 km/h 10,9 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,6 l/100 km – izpust CO2 103g/km |
Mase: | Masi: prazno vozilo 1.065 kg – dovoljena skupna masa 1.550 kg |
Zunanje mere: | Mere: dolžina 3.999 mm – širina 1.743 mm – višina 1.455 mm – medosna razdalja 2.525 mm – posoda za gorivo 41 l |
Prtljažnik: | 300-1.004 l |
Poraba goriva na normnem krogu: | 5,3 l/100km |
---|
-
Pod črto je Nissan Micra boljša kot kdajkoli prej, z zadnjimi posodobitvami pa je spet ujela glavnino svojih tekmecev. Za bolj konkretno mešanje kart pa bo verjetno treba še nekoliko prisluhniti kupcem.