Naj vas kar takoj potolažimo: če ne poznate oznake Pure Drive, niste prezrli nobenega revolucionarnega napredka v razvoju avtomobilske tehnologije.
Ne gre za novega Nissana na hibridni, električni, vodikov ali kateri drugi bolj eko pogon. Gre le za to, da si je njihov marketinški oddelek izmislil oznako, s katero označujejo modele, pri katerih je izpust CO2 pod 140 grami na prevoženi kilometer. In ker je testnega Nota poganjal 1,4-litrski bencinski štirivaljnik s 65 kilovati oziroma 88 'konji', ki v zrak izpusti 139 gramov CO2, je seveda na zadek dobil oznako Pure Drive. In to je to.
Znana tehnika
Note je sicer stari znanec, zato zanj velja vse tisto, kar smo zapisali že v preteklosti. Le petstopenjski ročni menjalnik je velik minus, saj voznika sili, da iz že tako (glede na veliko čelno površino vozila) ne prav zmogljivega motorja pri zunajmestnih hitrostih izvleče največ, kar se da (kar je na koncu opazno tudi pri porabi). Zato so velikokrat višji tudi vrtljaji, s tem pa tudi količina hrupa, ki se prebije v potniško kabino.
Če se boste z Notom potikali bolj kot ne po mestu, tega niti ne boste opazili – tam se zaradi svoje velikosti in preglednosti dobro znajde. Pomična zadnja klop poskrbi za prilagodljiv prtljažnik (ki ima dvojno dno), predal pod sovoznikovim sedežem bo zlahka skril vrednejše malenkosti, odlagalnih prostorov je dovolj.
Velika pomanjkljivost je dejstvo, da ESP ni serijski (no, ja, po novem letu bo vse drugače), zato pa ima sistem za prostoročno telefoniranje Bluetooth, samodejno klimatizacijo, pametni ključ in parkirne senzorje. Dovolj za vsakdanjo mestno uporabo.
Besedilo: Dušan Lukič, foto: Saša Kapetanovič
Prodaja: | Renault Nissan Slovenija d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 13.330 € |
Cena testnega modela: | 13.710 € |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – bencinski – gibna prostornina 1.386 cm3 – največja moč 65 kW (88 KM) pri 5.200/min – največji navor 128 Nm pri 3.200/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 5-stopenjski ročni menjalnik – gume 195/55 R 16 H (Continental ContiEcoContact). |
Zmogljivost: | Zmogljivosti: največja hitrost 165 km/h – pospešek 0–100 km/h 13,4 s – poraba goriva (ECE) 7,2/5,2/5,9 l/100 km, izpust CO2 139 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.092 kg – dovoljena skupna masa 1.546 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.100 mm – širina 1.691 mm – višina 1.550 mm – medosna razdalja 2.600 mm –prtljažnik 280–1.332 l – posoda za gorivo 46 l. |
T = 12 °C / p = 1.021 mbar / rel. vl. = 41 % / stanje kilometrskega števca: 6.117 km | |
Pospešek 0-100km: | 13,4s |
---|---|
402m z mesta: | 18,1s ( 117km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 12,3s (IV./V.) |
Prožnost 80-120km/h: | 19,5s (V./VI.) |
Največja hitrost: | 165km/h (V.) |
poraba na testu: | 6,1 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 39,9m |
AM meja: | 41m |
-
Če odštejemo odsotnost ESP, lahko takemu Notu zamerimo le zgolj petstopenjski ročni menjalnik in vse minuse, ki jih ta prinaša.