Vrh ponudbe

Revolucionarni oblikovalski pristop je na precej višjo raven postavil tudi model 508. Vprašanje je samo: limuzina ali SW?

Odgovor je morda za marsikoga preprost. Ker je limuzina bolj športno nastrojena, bodo proti njej pogledovali predvsem kupci, ki si želijo zgolj udobne vožnje, brez pretirane potrebe po prevažanju odvečne prtljage. A racionalno razmišljanje (tudi Slovencev) pod vprašaj nakupa novega avtomobila postavlja tudi družinske poti, ki zahtevajo veliko prtljage. Počitnice, seveda. In Peugeot 508 SW na tem področju jasno ne razočara. Osnovnih 530 litrov se da z zlaganjem naslonjal zadnjih sedežev povečati na res zajetnih 1.730 litrov. S tem podatkom je v hipu zadovoljnih vsaj polovica kupcev.

Če k temu prištejemo še všečno obliko in zmogljiv motor, dvoma ni. Testni 508 SW je namreč poganjal 2-litrski turbodizel s 177 'konji', ki svoje delo v vsakem trenutku opravljajo zelo spodobno. K temu prištejemo še odličen 8-stopenjski samodejni menjalnik in za marsikoga bo paket idealen. Oziroma ne – idealen je bil testni avto, ki je bil opremljen Hi-Fi sistemom Focal, ki v avto prinaša res odličen zvok za izjemno zmeren denar. Če ne verjamete, potem si preberite reportažo našega obiska tovarne Focal. Potem boste vedeli, zakaj so nadpovprečni!

Osnovni podatki
Cena testnega modela: 45.100 EUR €
Cena osnovnega modela s popusti: 38.400 EUR €
Cena testnega modela s popusti: 44.100 EUR €
Moč: 130kW (177 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 8,4 s/100 km/h s
Največja hitrost: 230 km/h km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 4,7 l/100 kml/100km
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 556 EUR €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.432 EUR €
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.997 cm3 – največja moč 130 kW (177 KM) pri 3.750/min – največji navor 400 Nm pri 2.000/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 8-stopenjski samodejni menjalnik.
Zmogljivost: največja hitrost 230 km/h – pospešek 0–100 km/h 8,4 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,7 l/100 km, izpust CO2 124 g/km
Mase: prazno vozilo 1.585 kg – dovoljena skupna masa 2.146 kg.
Zunanje mere: 4.778 mm – širina 1.859 mm – višina 1.420 mm – medosna razdalja 2.793 mm – posoda za gorivo 55 l.
Prtljažnik: 530–1.780 l
Naše meritve
Poraba goriva na normnem krogu: 5,3 l l/100km
Ocena
  • Prav škoda je, da je svet tako zelo naklonjen križancem vseh mogočih velikosti. Če bi takle 508 na svet prišel nekaj let prej, bi bil zagotovo prodajni hit.

Hvalimo in grajamo
oblika
motor
Hi-Fi sistem Focal 
cena dodatne opreme