Motor v testnem V60 je najmanjši in najšibkejši. Dovolj za Volva?
R-Design ni enako R
Na pogled mu tega vsekakor ne bi pripisali (če seveda prezremo oznako T3 na zadku). Paket R-Design namreč pomeni bolj športno obliko (z zadnjim odbijačem vred), dve izpušni cevi, drugačna platišča in bolj športno, 15 milimetrov nižje podvozje. Dodajte črno barvo, nekaj detajlov v notranjosti (merilniki, stopalke) in stavili bi lahko, da sedite v najbolj športnem, ne najšibkejšem V60. A pod motornim pokrovom je 'le' 1,6-litrski turbo bencinec, ki zmore 'le' 110 kilovatov oziroma 150 'konjev'.
Na papirju so številke zelo zmerne: 9,8 sekunde do 100 kilometrov na uro in 205 kilometrov na uro največje hitrosti. A v praksi se hitro izkaže, da takemu T3 prav nič ne manjka. 240 njutonmetrov navora poskrbi, da je mogoče z menjalnikom (ta je seveda šeststopenjski ročni) lenariti, pa ste še vedno med najhitrejšimi, zvočna izolacija je dovolj dobra, poraba pa dovolj majhna – testna je bila slabih osem litrov in pol, pa bi bila lahko še malenkost manjša.
Bogata serijska oprema
Oznaka opreme R-Design pomeni, da je serijska oprema bogata in pravzaprav vključuje vse, kar v takem avtomobilu potrebujete – od sistema za pomoč pri parkiranju, prek sistema Bluetooth za prostoročno telefoniranje, tempomata, omejevalnika hitrosti, USB-vhoda za avdiosistem ...
Varnost? Seveda skoraj vse, vključno s sistemom City-Safety, 'manjkali' so le najdražji dodatki (aktivni tempomat in podobno). Prostornost? S prtljažnikom boste, glede na to, da gre za športni karavan, lahko zadovoljni (premore tudi priročen skriti predalček pod dnom), zadaj bo dovolj dobro za otroke, spredaj pa se bo dobro počutil vsakdo.
Torej? Ja, takle T3 bo odlična vstopnica, če si želite Volva V60 in ne marate poslušati dizelskega drdranja. Pa še cenovno (in pri porabi) tale Šved ne pretirava.
Besedilo: Dušan Lukič, foto: Aleš Pavletič
Prodaja: | Volvo Car Austria |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 26.440 € |
Cena testnega modela: | 43.637 € |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 1.595 cm3 – največja moč 110 kW (150 KM) pri 5.700/min – največji navor 240 Nm pri 1.600–4.000/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 235/40 R 18 W (Continental ContiSportContact3). |
Zmogljivost: | največja hitrost 205 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,7 s – poraba goriva (ECE) 8,6/5,6/6,7 l/100 km, izpust CO2 155 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.582 kg – dovoljena skupna masa 2.090 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.628 mm – širina 1.865 mm – višina 1.485 mm – medosna razdalja 2.776 mm –prtljažnik 430–1.670 l – posoda za gorivo 68 l. |
T = 18 °C / p = 1.110 mbar / rel. vl. = 21 % / stanje kilometrskega števca: 19.943 km | |
Pospešek 0-100km: | 9,8s |
---|---|
402m z mesta: | 16,9s ( 136km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 8,5/12,5s (IV./V.) |
Prožnost 80-120km/h: | 14,1/18,9s (V./VI.) |
Največja hitrost: | 205km/h (VI.) |
poraba na testu: | 8,4 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 39,5m |
AM meja: | 40m |
-
Čeprav je T3 najmanjši in najšibkejši motor v V60, je za vsakodnevno uporabo odlična izbira. Res potrebujete več?