Nima štirikolesnega pogona, sem med testom na isto vprašanje ponavljal kot papiga. Pride pa skoraj povsod, sem nato dodal na veliko začudenje radovednežev.
Panda Trekking je mešanica med Pando 4x4 in navadno, torej klasično cestno različico. Pravzaprav je bliže štirikolesno gnani sestri, saj ju na prvi pogled ne boste ločili, boste pa takoj opazili, da sta obe višji od klasične za dobrih pet centimetrov in da imata obe serijsko nameščena 15-palčna kolesa z gumami M+S. Nima štirikolesnega pogona, zato pa ima sistem Traction+.
Če omenjene gume niso najboljša rešitev za asfaltno podlago, pridejo še kako prav na makadamu, pesku in blatu. Dokler je še toliko oprijema, da dvokolesni pogon zmore opraviti svoje delo, se lahko kljub luknjam prepustite udobnemu podvozju in servovolanu, ki poskrbi, da volanski obroč ne utruja nežnejših rok. Ker pa nima štirikolesnega pogona, se raje izogibajte globokemu blatu in visokemu snegu, saj je sistem Traction+ (elektronika zavira pogonsko kolo z manj oprijema in dodaja navor tistemu kolesu, ki vas znova pripelje domov) bolj mišljen za manjše luže ali krajše makadamske odseke do vaše koče na vrhu hriba.
Odsotnost dveh pogonskih koles se pozna tudi pri porabi goriva: na našem normnem krogu smo pri različici 4x4 (objavljeni v prejšnji reviji!) izmerili 4,8 litra, pri različici Trekking pa zgolj 4,4 litra. Razlika ni ogromna, vendar se konec meseca, ko porabite celo posodo za gorivo, nabere drobiža za skromnejšo malico. Če torej niste zaposleni v gorski reševalni službi, je Trekking dobra alternativa za beg iz asfaltne džungle.
Panda ima veliko slabosti, recimo vzdolžno nenastavljiv volan, visoke sedeže, nekateri robovi na armaturni plošči in v odlagalnih prostorih so preostri, ergonomija volanskega obroča ni najboljša in tudi nasloni za glave so trdi kot beton, toda tudi veliko lepih in dobrih rešitev. Je prikupna, da sem moral kar dvakrat pri rdeči luči na semaforju gospem pojasnjevati svoje občutke za volanom tega mestnega avtomobila in seveda poročati o ceni, motorček prav razvaja z navorom pri nižjih vrtljajih in menjalnik je kljub samo petim stopnjam prenosa primerno natančen. Zaradi krajših prestavnih razmerij in obilice navora se Panda najbolje počuti v mestni gneči, malce potrpljenja (in trpežnosti) pa zahteva avtocesta. Tudi opreme je bilo dovolj, saj niso manjkali klimatska naprava, parkirna tipala, radio in varnostne blazine, za ščepec prestiža pa so poskrbeli še usnjeni dodatki na sedežih in vratih.
Različica Trekking je tako podobna Pandi 4x4, da ne zamerim večini spraševalcev, ali je štirikolesni pogon dober. Kot sem že prej dejal, ta Panda nima štirikolesnega pogona ...
Besedilo: Aljoša Mrak
Prodaja: | Avto Triglav d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 8.150 € |
Cena testnega modela: | 13.980 € | Pospešek (0-100 km/h): | 14,5 s |
Največja hitrost: | 161 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 6,0l/100km |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.248 cm3 – največja moč 55 kW (75 KM) pri 4.000/min – največji navor 190 Nm pri 1.500/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 5-stopenjski ročni menjalnik – gume 175/65 R 15 T (Continental CrossContact). |
Zmogljivost: | največja hitrost 161 km/h – pospešek 0–100 km/h 12,8 s – poraba goriva (ECE) 4,8/3,8/4,2 l/100 km, izpust CO2 104 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.110 kg – dovoljena skupna masa 1.515 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 3.686 mm – širina 1.672 mm – višina 1.605 mm – medosna razdalja 2.300 mm –prtljažnik 225–870 l – posoda za gorivo 37 l. |
T = 23 °C / p = 1.015 mbar / rel. vl. = 67 % / stanje kilometrskega števca: 4.193 km | |
Pospešek 0-100km: | 14,5s |
---|---|
402m z mesta: | 19,5s ( 115km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 9,7s (IV.) |
Prožnost 80-120km/h: | 16,2s (V.) |
Največja hitrost: | 161km/h (V.) |
poraba na testu: | 6,0 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 46,8m |
AM meja: | 42m |
-
Če ne potrebujete štirikolesnega pogona, saj se občasno zapeljete le po kakšnem malce slabšem makadamu, in vam je višje 'nasajena' Panda všeč, potem je različica Trekking prava za vas.