Mercedesovi modeli doživljajo veliko preobrazbo, ki pa je verjetno ena od najbolj všečnih v zadnjem času.
Že res, da so si modeli med seboj zelo (morda celo preveč) podobni, a pod črto so prav vsi dovolj prijetnega videza, da se za njimi ozirajo tako lastniki Mercedesovih avtomobilov kot tudi vsi drugi. Tudi najmanjši Mercedes (seveda med limuzinami), razred C, ni nikakršna izjema. Zdi se celo, da se mu med vsemi modeli novo hišno oblikovanje še najbolj poda. Sploh pa navduši, če govorimo o kupejski različici. Testni kupe razreda C je v Slovenijo sicer pripotoval iz matične države, zato je bilo druženje z njim zelo kratkotrajno pa tudi njegova oprema je bila nadpovprečna.
Jasno se to najbolj odraža v njegovi ceni, saj je bil od osnovnega modela (z enakim motorjem), ki je naprodaj v Sloveniji, dražji za več kot 30.000 evrov. Ja, razlika v ceni je res velikanska, a dejstvo je, da po drugi strani prinaša toliko zadovoljstva, da povsem razumem tiste srečneže, ki bodo za takšen avtomobil plačali toliko denarja. Testni C kupe pa ni navdušil le z obliko, razvajala je tudi notranjost, v kateri je bilo vozniku na voljo prav vse, kar si srce poželi. Položaj za volanom je dober, enako preglednost naprej.
S pogledom nazaj pa je seveda tako kot pri vseh kupejih – zaradi specifične oblike je ta zelo otežen in vozniki, nevešči vzvratne vožnje, bi lahko imeli z njim veliko težav. A zato je vozniku na voljo kopica varnostno-asistenčnih sistemov, ki ne le pomagajo pri vzvratni vožnji, ampak, jasno, avto tudi sami parkirajo. Da o pomoči med vožnjo sploh ne izgubljam besed. Srce vsakega avtomobila je seveda njegov motor. Pod oznako 250 d se skriva 2,2-litrski turbodizelski motor, ki vozniku ponuja 204 'konje' in kar 500 njutenmetrov navora.
K zadnjemu kolesnemu paru omenjeno prenaša odlični devetstopenjski samodejni menjalnik in voznik posledično uživa v vsakem trenutku. Pa naj bo to med odločnim pospeševanjem z mesta, ko je za dosego 100 kilometrov na uro dovolj le 6,7 sekunde, ali pa med vožnjo po avtocesti, ki se na nemških avtocestah lahko odvrti vse do hitrosti 247 kilometrov na uro. Gledano pod črto, si Robert Lešnik in njegova ekipa zaslužita globok priklon. Delo je opravljeno več kot odlično, avto pa s svojo skladnostjo ne bo razočaral niti mladih niti tistih bolj izkušenih voznikov. Da pripadnic nežnejšega spola sploh ne omenjam!
besedilo in foto: Sebastjan Plevnjak
Cena osnovnega modela: | 43.850 € |
---|---|
Cena testnega modela: | 76.528 € |
Moč: | 150kW (204 KM) |
Obvezno zavarovanje: | 1.099 € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 2.187 € |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 2.143 cm3 – največja moč 150 kW (204 KM) pri 3.800/min – največji navor 500 Nm pri 1.600–1.800/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja zadnji kolesi – 9-stopenjski samodejni menjalnik. |
Zmogljivost: | največja hitrost 247 km/h – pospešek 0–100 km/h 6,7 – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,2 l/100 km, izpust CO2 109 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.645 kg – dovoljena skupna masa 2.125 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.686 mm – širina 1.810 mm – višina 1.400 mm – medosna razdalja 2.840 mm – prtljažnik 400 l – posoda za gorivo 50 l. |