HR-V blesti z nizko porabo in praktičnimi rešitvami.
S predstavitvijo nove generacije križanca HR-V so se pri Hondi podali v modni del avtomobilskega trga, ki nemalokrat zahteva številne uporabniške kompromise. Kljub temu pri Hondi niso pozabili na lahkotnost uporabe in številne praktične rešitve, po katerih slovijo drugi avtomobili iz njihove modelne palete, saj se lahko tudi HR-V pohvali z izjemno varčnim hibridnim pogonskim sklopom, ‘čarobnimi’ sedeži in odlično ergonomijo.
Kot obljubljeno sledi še predstavitev Hondinega pogonskega sklopa. V osnovi gre za hibridni pogonski sklop, ki ga sestavljajo 1,5 litrski atmosferski bencinski štirivaljnik s 79 kilovati moči, pogonski elektromotor s 96 kilovati moči in generator s 70 kilovati moči, ki svojo moč prenašajo na prednji kolesni par preko brezstopenjskega elektronskega samodejnega menjalnika.
Ta pogonski sklop lahko izmenjuje med tremi razpoložljivmi načini vožnje. Prvi je izključno električni pogon, ki se uporablja predvsem pri zagonu, nizkih hitrostih in ‘jadranju.’ V tem primeru se pogonski elektromotor napaja z energijo iz litij-ionske baterije in neposredno poganja vozilo. A je zaradi majhne kapacitete baterije ta način na voljo le za nekaj sto metrov vožnje naenkrat.
Drugi način je hibridni pogon, v katerem bencinski motor napaja elektromotor z vlogo generatorja, saj proizvaja električno energijo za pogonski elektromotor. V tem primeru bencinski motor neposredno ne sodeluje s kolesi. Razlog za ta bolj posreden in zakompliciran pogon je mirnejša vožnja, predvsem v mestnem okolju, saj je preklaplanje pogona na bencinski motor lahko precej bolj zaznavno in nemirno. HR-V takšen način uporablja pri močnejšem pospeševanju in srednjih hitrostih.
Tretji način pogona je izključno na bencinski motor, ki pride v uporabo, ko je izkoristek motorja z notranjim zgorevanjem najboljši. To je pri konstantni višji hitrosti, kot je naprimer avtocestna vožnja. V tem primeru se bencinski motor in pogonska kolesa povežejo preko premostitvene sklopke, elektronika pa simulira delovanje samodejnega menjalnika, čeprav ima ta le eno prestavo.
Poglejte še:
- Test: Honda Crosstar - Avto Magazin TV
- Osvojitev hibridne tehnologije – Avto magazin TV
- Pri Kii so naredili velik korak naprej - Avto magazin TV