Ne glede na oblikovno osvežitev je pri RCZ-ju še vedno najlepše pogledati v zunanji vzvratni ogledali, saj se tam bohotita prav seksi široka zadnja boka.
Spremenjen prednji del avtomobila (drugačen odbijač, osvežena maska in izrazitejše luči) bodo videli samo tisti, ki vam bodo delali gnečo na levem pasu avtoceste. Pa ne za dolgo, saj se bodo med umikanjem na vozni pas lahko samo čudili, kako zmogljivi so dandanašnji 1,6-litrski prisilno polnjeni štirivaljniki ...
Seveda ima RCZ kot tipični kupe (uradno štirisedežnik, neuradno pa lahko na zadnja sedeža kar pozabite) velika in težka vrata pa tudi varnostni pasovi so težko dosegljivi. Pri testnem avtomobilu smo lahko zadnji spojler dvignili ne glede na hitrost, na koncu pa smo ga kar malce bahaško pustili izpostavljenega svežemu zraku kar ves čas.
Zaradi zmogljivega 1,6-litrskega turbomotorja (narejen v sodelovanju z BMW-jem) ima aerodinamika precej pomembno vlogo, zato skrbno narisane poteze prednjega odbijača, zaobljeni boki in prelepi grbini na strehi niso samo lepotnega značaja. Motorček je res dober, s športnim zvokom in odzivnostjo, ki pripada tako športnemu avtomobilu. Na žalost je različica THP 200 izgubila primat najmočnejšega RCZ-ja, saj so pri Peugeotu že predstavili 270-'konjskega' RCZ R, zato ostaja samo uteha, da govorimo o enakem motorju.
Zaradi bogate opremljenosti (poleg zvrhane bere osnovne opreme je imel testni še ozvočenje znamke JBL, dinamične ksenonske žaromete, 19-palčna platišča, črne zavorne čeljusti, navigacijo, bluetooth in parkirna tipala spredaj) je cena avtomobila zrasla na kar 34.520 evrov oziroma okrog 28 tisočakov s popustom. Veliko? Da. A saj vsi vemo, da prikupne obline (takšne ali drugačne) stanejo.
Besedilo: Aljoša Mrak
Prodaja: | Peugeot Slovenija d.o.o. |
---|---|
Cena testnega modela: | 34.520 € |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 1.598 cm3 – največja moč 147 kW (200 KM) pri 5.500/min – največji navor 275 Nm pri 1.700/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik. |
Zmogljivost: | največja hitrost 237 km/h – pospešek 0–100 km/h 7,5 s – poraba goriva (ECE) 9,1/5,6/6,9 l/100 km, izpust CO2 159 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.372 kg – dovoljena skupna masa 1.715 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.287 mm – širina 1.845 mm – višina 1.362 mm – medosna razdalja 2.596 mm –prtljažnik 321–639 l – posoda za gorivo 60 l. |