Kot da Nissanov Juke že sam po sebi ni dovolj edinstven, zdaj še bolj izstopa iz množice njemu podobnih.
Čeprav oblika tega ne izdaja, je Juke zdaj že kar nekaj časa med nami. Skupek res edinstvenega oblikovalskega sloga in uporabnosti mehkega terenca se je kar dobro prijel. Čeprav so pri Nissanu ciljali predvsem na mlade kupce, je Juke, zanimivo, navdušil precej kupcev starejše populacije. Ko gre za izkoriščanje prednosti terenskih vozil pri vsakdanji vožnji (visoko sedenje, preglednost, lažje vstopanje in izstopanje iz vozila), so pri Nissanu našli precej posluha za potrebe starejših.
Da bi Nissanovega Juka še bolj približali mladi populaciji, pa so ponudili nekoliko drugačen pristop. Svojega Juka si lahko najprej izrišete sami, si ga prek posebne spletne aplikacije ogledate, nato naročite, plačate in čez kakšen mesec dni vas točno tak avtomobil že čaka v salonu. Z obliko se vam seveda ne pustijo igrati, lahko pa usklajujete barvo karoserije z obrobami luči, platišči in vzvratnimi ogledali. Tudi v notranjosti vam je dovoljeno poigrati se z izbiro materialov in barv, a vse v nekih okvirih, da kot celota še zmeraj deluje dokaj umirjeno.
O Nissanovem Juku smo že veliko pisali v preteklosti. Krasi ga okretnost, igrivost, poskočnost in enostavna uporaba. Testni primerek je bil opremljen z 1,5-litrskim turbodizelskim motorjem z 90 'konji', ki v celoti zadovolji zahteve po mobilnosti, a kot minus mu prištejemo precej glasno delovanje in nemiren tek. V notranjosti smo kljub razigranemu in ergonomsko dovršenemu okolju zaznali pridihe večletne prisotnosti na trgu. To velja predvsem za večprestavnostni sistem z navigacijo, s katerega zaradi majhnega zaslona in slabe ločljivosti le s težavo med vožnjo kaj preberemo. Visokorasli boste tudi spredaj sedeli dobro, medtem ko za potnike zadaj zaradi strmo padajočega naklona strehe ne kaže najbolje. Tudi vstop na zadnjo klop je zaradi majhnih vrat precej otežen. Če je edinstven videz prioriteta pri nakupu vašega avta, je tak Juke super izbira. Konkurenca se izkaže v nekaterih drugih segmentih, a kaj ko se hipoma izgubi v sivini vsakdanje prometne navlake.
besedilo in foto: Saša Kapetanovič
Cena osnovnega modela: | 16.710 € |
---|---|
Cena testnega modela: | 22.080 € |
Moč: | 81kW (110 KM) |
Obvezno zavarovanje: | 535 € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 1.086 € |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.461 cm3 – največja moč 81 kW (110 KM) pri 4.000/min – največji navor 260 Nm pri 1.750–2.500/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 205/60 R 16. |
Zmogljivost: | največja hitrost 175 km/h – pospešek 0–100 km/h 11,2 s – poraba goriva (ECE) 4,1 l/100 km, izpust CO2 104 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.305 kg – dovoljena skupna masa 1.770 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.135 mm – širina 1.765 mm – višina 1.565 mm – medosna razdalja 2.530 mm – prtljažnik 354–1.189 l – posoda za gorivo 46 l. |