To je avto za uživanje, ne glede na vremensko napoved za konec tedna. Če bo sonce, gre streha dol, če bo lilo, gre gor! No, v drugem primeru bo veselja manj, toda poskočni avtomobilček navduši tudi na mokrih ovinkih.
Peugeot je s svojim 206 CC približal kabriolete in vse lepote, ki jih ponujajo, širšemu krogu ljubiteljev vetra v laseh. Avto je kljub svoji majhnosti do neke mere še toliko uporaben, da bentenja svojega lastnika nad njim zlepa ne bo slišal. Na sprednjih sedežih se ne sedi najbolj udobno, pravzaprav je kar tesno. Težave so imeli že vozniki, ki po višini sodijo v zlato sredino (med 170 in 180 cm), manjši z utesnjenostjo seveda niso imeli težav. Torej, če ste višji od 190 centimetrov, boste imeli samo dve možnosti: ali da vam veter močneje piha v glavo ali pa da s položneje nastavljenim naslonjalom sedeža žrtvujete pravilni položaj sedenja. Ob 'raztegnjeni' strehi je strop malce zoprno blizu glave.
A podobno kot z lepoto, za katero je treba potrpeti, je z užitki za volanom. Prostornost CC-ja 206 res ni njegova največja vrlina, čeprav ima zadaj zasilno klop in celo majhen prtljažnik, kamor gresta na primer dva letalska kovčka, a se oddolži z drugimi stvarmi.
Peugeot svojega voznika bogato nagradi na ovinkasti cesti. Sodobni 1, 6-litrski dizelski motor (tretja generacija skupnega voda) je naravnost čudovit in odlična izbira za ta avto. S svojimi 109 KM nekaj več kot 1, 2 tone težak avtomobil požene s pravšnjo mero živahnosti, do 100 km/h pa pospeši v 10, 7 sekunde. 240 Nm navora poskrbi za prožnost, ki jo je v tem motorju, kljub dokaj majhni prostornini, dovolj. Ob tem ne smemo spregledati zmerne porabe, najmanjšo smo zabeležili pri 5, 2 litra, največjo pa pri 6, 2 litra na 100 prevoženih kilometrov.
CC se tako lahko pohvali s povprečjem 5, 5 l dizelskega goriva na 100 kilometrov. A vse to ne bi bilo nič, če podvozje ne bi delovalo tako usklajeno. 206 je dinamičen in igriv, ko si voznik zaželi adrenalina na najljubših ovinkih. Užitek je vsekakor popoln, ko vreme dopušča takšno početje s spuščeno streho. Piš vetra je sicer precejšen, a s čepico na glavi povsem v mejah in nemoteč tudi pri hitrostih nad 100 km/h. Pri manjših hitrostih in med lagodno mestno vožnjo pa je vse skupaj še prijetneje. Takrat Peugeot omogoča popoln stik z utripom mestnih jeder ali obmorske promenade. Idealno za uživače, ne glede na starost.
Za ceno dobrih 4, 6 milijona tolarjev dobite simpatičen, do neke mere celo uporaben kabrio, ki vas bo vedno znova navduševal z voznimi lastnostmi in odličnim dizelskim motorjem. Če je ta cena previsoka, pa obstaja tudi druga možnost: da si namesto njega omislite osnovnega CC-ja z bencinskim motorjem. Sicer pa nakup CC-ja vedno vodi srce in ne razum. Za ta denar bi namreč dobili polno opremljenega 206 SW ali celo 307 z dizelskim motorjem in popolnoma udobnim paketom dodatne opreme.
Peter Kavčič
Foto: Aleš Pavletič
Prodaja: | Peugeot Slovenija d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 18.924,22 € |
Cena testnega modela: | 19.529,29 € |
Moč: | 80kW (109 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 10,5 s |
Največja hitrost: | 190 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 6,1l/100km |
Motor: | 4-valjni - 4-taktni - vrstni - turbodizelski - gibna prostornina 1560 cm3 - največja moč 80 kW (109 KM) pri 4000/min - največji navor 240 Nm pri 2000/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi - 5-stopenjski ročni menjalnik - gume 205/45 ZR 16 (Goodyear Eagle F1). |
Zmogljivost: | največja hitrost 190 km/h - pospešek 0-100 km/h 10,5 s - poraba goriva (ECE) 6,1/4,2/4,9 l/100 km. |
Mase: | prazno vozilo 1285 kg - dovoljena skupna masa 1590 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 3835 mm - širina 1673 mm - višina 1373 mm. |
Notranje mere: | posoda za gorivo 47 l. |
Prtljažnik: | 175-410 l |
T= 21°C / p= 1009 mbar / rel. vl.: 59 % /Stanje km števca: 7323 km) | |
Pospešek 0-100km: | 10,7s |
---|---|
402m z mesta: | 17,9s ( 125km/h) |
1000m z mesta: | 32,8s ( 158km/h) |
Prožnost 50-90km/h: | 11,5s |
Prožnost 80-120km/h: | 13,0s |
Največja hitrost: | 190km/h (V.) |
poraba na testu: | 5,5 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 39,2m |
AM meja: | 40m |
-
Mali CC kljub letom ostaja vrhunski predstavnik med majhnimi kabrioleti. Če znate uživati z vetrom v laseh in se radi zapeljete prav počasi po nabito polni promenadi, je vsekakor dobra izbira. Ima tudi odličen motor!