Peugeota 807 pri nas dobite za 5.922.000 tolarjev, v njem pa 2, 0-litrski bencinski motor, pet sedežev in paket opreme SR. Lahko pa k osnovni ceni dodate še dobra dva milijona in pol ter posežete po najzmogljivejšem, najbogatejšem in nasploh najprestižnejšem 807. In kaj več ponuja takšen Peugeot?
Morda ne bo odveč, če na začetku omenimo, da ga na cesti ne boste prepoznali prav zlahka. Kovinsko rdečo barvo in lita platišča namreč najdete tudi na spisku dodatne opreme. Da je Peugeot 807, v katerega ste se zazrli, res Pullman, se prepričate šele, ko pogledate v njegovo notranjost. Tam boste namesto petih oziroma sedmih zagledali le šest sedežev. Kaj sedežev, foteljev! V vsaki vrsti po dva.
Da so prav vsi oblečeni v usnje, najverjetneje ni treba poudarjati, pa tudi tega ne, da nad vsako vrsto sedežev pogled v nebo »odpira« električno pomično strešno okno, da so prav vsa stekla električno pomična, tako kot ogledala in še marsikaj v tem avtomobilu, in da so ne nazadnje električno pomična tudi stranska vrata. Da z udobjem pri Peugeotu ne skoparijo, dokazuje tudi preostali spisek opreme, na katerem poleg vsega bolj ali manj potrebnega razkošja zasledimo še zelo bogato varnostno opremo.
Omeniti pa je treba tudi informacijski sistem, ki vključuje potovalni računalnik, telefon, vse telematske pritikline, avdiosistem z zelo solidnim ozvočenjem in izmenjevalnikom zgoščenk, navigacijo in v celoti spremenjeno obliko merilnikov skupaj z barvnim zaslonom, nameščenim v sredini.
Seveda je popolnoma razumljivo, da je prostor v nosu takšnega avtomobila opremljen vsaj tako spodobno kot potniška kabina, zato nikakor ne preseneča, da je tam Peugeotov največji in hkrati najzmogljivejši agregat. »Trilitrski« bencinski šestvaljnik, ki zmore krepko čez 200 »konjev«. Ne preseneča pa tudi, da za prenos moč na prednji kolesi skrbi samodejni menjalnik.
Ja, dragi dirkači, teh 200 in še nekaj »konjičev« pač ni namenjenih dirkanju. In če vas o tem ne prepričata oblika Peugeota 807 in njegova previdno izbrana oprema, potem vas bo zagotovo menjalnik. Ta namreč skrbi predvsem za to, da je vožnja prijetna in limuzinsko umirjena. Sicer pa je takšno tudi počutje v tem avtu, čeprav bodo visokorasli potarnali nad prostornostjo spredaj, ljubitelji prilagodljivih prostorov pa nad možnostjo pritrditve največ dveh sedežev v drugi vrsti.
Ampak če se odločate za Peugeota 807 Pullman, potem najverjetneje dajete prednost udobju in ne uporabnosti.
Prodaja: | Peugeot Slovenija d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 35.186,11 € |
Cena testnega modela: | 42.021,37 € |
Moč: | 150kW (204 KM) | Pospešek (0-100 km/h): | 11,0 s |
Največja hitrost: | 205 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 11,5l/100km |
Motor: | 6-valjni - 4-taktni - V-60° - bencinski - gibna prostornina 2946 cm3 - največja moč 150 kW (204 KM) pri 6000/min - največji navor 285 Nm pri 3750/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi - 4-stopenjski samodejni menjalnik, gume: 215/60 R 16V H (Pirelli P6) |
Zmogljivost: | največja hitrost 205 km/h - pospešek 0-100 km/h 11,0 s - poraba goriva (ECE) 15,8/9,0/11,5 l/100 km. |
Mase: | prazno vozilo 1762 kg - dovoljena skupna masa 2560 kg. |
Zunanje mere: | Mere: dolžina 4727 mm - širina 1854 mm - višina 1752 mm |
Prtljažnik: | prtljažnik 330-2948 l - posoda za gorivo 80 l |
T = 12 °C / p = 1007 mbar / rel. vl. =67 % / Stanje kilometrskega števca: 7374 km | |
Pospešek 0-100km: | 11,2s |
---|---|
402m z mesta: | 17,5s ( 128km/h) |
1000m z mesta: | 32,4s ( 163km/h) |
Največja hitrost: | 205km/h |
poraba na testu: | 14,4 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 40,3m |
AM meja: | 43m |