Peugeot Partner 2.0 HDi Quicksilver

15. 11. 2001
Deli
Peugeot Partner 2.0 HDi Quicksilver

Ko so leta 1996 pri Peugeotu predstavili simpatičnega Partnerja in pri Citröenu Berlinga, zagotovo še slutili niso, da bo njun pohod tako uspešen.

Tekmeci so se zelo hitro odzvali in že naslednje leto je Renault predstavi Kangooja, čez tri leta Fiat Dobloja, pri Mercedes-Benzu pa so odgovor pokazali nedavno, poimenovali so ga Vaneo. Vendar pri Peugeotu ves ta čas niso spali.

»Eksperimentirali« so in že kaj kmalu predstavili Partnerja 4×4 ter nas o njegovih zmogljivostih prepričali v Sinajski puščavi. Žal še ni dočakal velikoserijske proizvodnje. Po prihodu Kangooja so odgovorili z dvojimi stranskimi drsnimi vrati. In za odločnejši boj na trgu so Partnerju lani namenili še dva povsem nova in hkrati najmočnejša motorja.

Dizelskega 2.0 Hdi (66 kW/90 KM) in bencinskega 1.6 16V (80 kW/109KM). Toda tudi to še ni bilo dovolj. Tistim, ki jim je Partner neizmerno všeč, so za povrh ponudili še izredno privlačen paket opreme Quicksilver. Povsem razumljivo je, da je na voljo le v srebrni barvi, poleg nje pa so v serijski opremi še ogrevano zadnje steklo skupaj z brisalnikom, daljinsko vodena osrednja ključavnica, električno pomična in ogrevana zunanja ogledala, dvojna stranska drsna vrata, pregradna mreža in rolo za prtljažnik, radiokasetofon in seveda, da ne bo pomote, primerne oznake na karoseriji in v njegovi notranjosti.

Kako živo je postalo to srebro, so dokazali kar slovenski vozniki, saj so dobesedno razgrabili vso zalogo, namenjeno našemu trgu. Predvsem z dizelskim motorjem. To je lep dokaz, da slovenski vozniki vedo, kaj kupujejo. Partner 2.0

HDi Quicksilver namreč ni le uporaben in precej privlačen, ampak z najnovejšim dizelskim motorjem tudi izredno varčen in povsem spoštljivo hiter kombi. Zelo ga bodo cenili tudi tisti, ki se tudi nekaj deset kilometrov od doma ne morejo odpraviti brez dodatne prtljage. Pa naj bo to gorsko kolo, potapljaška ali smučarska oprema, lahko tudi zgolj otroški voziček, skupaj z vso nujno potrebno dodatno prtljago za malčka, ki je pravkar privekal na svet.

Ker pa je živega srebra v svetu le v omejenih količinah, je povsem razumljivo, da je tudi pri Peugeotu že pošel. In kaj potem! V podjetju Peugeot Slovenija so že dobili nov zagon. S paketom opreme Elan, v katerem je poleg klimatske naprave še par zelo dobrih Elanovih smuči (Integra 7.0), obarvanih seveda v Peugeotove barve.

Matevž Korošec

FOTO: Uroš Potočnik

Osnovni podatki
Prodaja: Peugeot Slovenija d.o.o.
Cena osnovnega modela: 12.045,07 €
Cena testnega modela: 12.045,07 €
Moč: 66kW (90 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 13,1 s
Največja hitrost: 159 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 5,5l/100km
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni - vrstni, nameščen spredaj prečno - gibna prostornina 1997 cm3 - največja moč 66 kW (90 KM) pri 4000/min - največji navor 205 Nm pri 1900/min
Prenos moči: motor poganja prednja kolesa - 5-stopenjski sinhronizirani menjalnik - gume 175/65 R 14 Q
Zmogljivost: največja hitrost 159 km/h - pospešek 0-100 km/h 13,1 s - poraba goriva (ECE) 7,0/4,7/5,5 l/100 km (plinsko olje)
Mase: prazno vozilo 1280 kg
Zunanje mere: dolžina 4108 mm - širina 1719 mm - višina 1802 mm - medosna razdalja 2690 mm - rajdni krog 11,3 m
Notranje mere: posoda za gorivo 55 l
Prtljažnik: normno 664-2800 l
Naše meritve
Pospešek 0-100km: 13,7s
1000m z mesta: 36,0s ( 141km/h)
Največja hitrost: 160km/h (V.)
Najmanjša poraba: 7,45l/100km
poraba na testu: 9,11 l/100km
Napake med testom: brez napak
Ocena
  • Partner že polnih pet let dokazuje svetu in Peugeotu, da njegova navzočnost na trgu še zdaleč ni zanemarljiva. Izredno uporaben ni le kot dostavnik, ampak tudi kot velik družinski avtomobil. Vsem tistim, ki želijo z njim dobesedno zaživeti, pa pri Peugeotu občasno ponudijo tudi uporaben in hkrati dovolj zanimiv paket opreme. Tokrat s priznano slovensko blagovno znamko Elan.

Hvalimo in grajamo
uporabna oblika
prostorna notranjost
varčen in dovolj zmogljiv motor
dovolj bogata oprema
zanimiva cena
stopenjska nastavitev naslonjala voznikovega sedeža
v osnovi le ena varnostna blazina
povprečno natančen menjalnik