Podaljšani test: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-Cite (5 vrat)

Če bi bila velikost res tako pomembna, potem bi ženske dosegle, da se sprejme zakon, ki bi serijsko proizvodnjo japonskih malčkov prepovedal na veke vekomaj. Pa ni tako – v intimnih odnosih in prevoznih strategijah šteje le kompatibilnost. Toyota Aygo in Trst? Kompatibilna! Toyota Aygo, dež in sneg? Trije so najboljši par!

Podaljšani test: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-Cite (5 vrat) (foto: Uroš Modlic in Tina Torelli) Uroš Modlic in Tina Torelli
10. 6. 2015

Prvi test Toyote Aygo ste lahko prebrali v tretji številki letošnjega Avto magazina. Moj dragi šef Aljoša ga je sklenil z naslednjimi besedami: »Snega imamo že počasi dovolj, zdaj bi nam zelo prav prišla sredozemska klima. Kaj pravite na Koper ali Piran s svojimi ozkimi uličicami?« Ko mi je čez kakšen teden v roke stisnil ključe malega 'oranžkota', sem mu rekla: »Prav, pa grem do Trsta, kjer so še ožje ulice in še več sonca kot v Kopru.

Pa da vidimo, kaj zmore tale škatla!« Če bi prej pogledala vremensko napoved, bi vedela, da se obeta najhujše sneženje po drugi svetovni vojni, ki ga tržaška burja spremeni v poševni metež, ki kosi naokrog kot udarci Brucea Leeja. A ker je fotograf Uroš Toyoto Aygo peljal na prvi snežni reli v sezoni, natančneje na Jänner reli, se nisem ustrašila izziva. Ko sem po najbolj strmi ulici na svetu po imenu Scala Santa strmoglavljala proti morju, je z neba že padal dež, pomešan s snegom. Po vseh pravilih bi mali avtek moral kapitulirati na spolzki cesti, pa ni – držal se je, kot bi se jaz držala lepega, pametnega in zvestega milijonarja.

Ko sem varno pripeljala na parkirišče ulice Carducci, se mi je ob pogledu na parkirane sive in črne avtomobile zazdelo, da na svetu ni drugačnega avta. Počutila sem se kot mlajša sestra Robbyja Gordona, svetila sva v enaki barvi in bila skoraj enako glasna. Ja, avto je mogoče res malo glasen, ko od njega zahtevaš nekaj več vrtljajev, pa tudi v klanec na avtocesti ga je treba malce porivati v mislih. V tem me spominja na psičke: manjši so, bolj so glasni, bolj trmasti in bolj se potrudijo za tvoj užitek, a tako so stvari pač organizirane v živalskem kraljestvu.

Kakorkoli, za Toyoto Aygo X-Cite zagotovo ne bi potrebovala detektiva ali dodatne super opreme, da bi ga našla na parkirišču (včasih res imam te težave), bi me pa motilo, če bi si avto omislil bivši fant, ki bi ga z lahkoto utopila v žlici vode. To je avto, ki ga je mogoče videti z letala, predvsem pa nemogoče spregledati v mestnem prometu. Stran od mene, Toyota Aygo X-Cite!

BEJBA OCENJUJE

Model: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-Cite (5 vrat)

Prvi, drugi in tretji vtis: 1. oranžen,2. zelo oranžen, 3. bolj laja, kot grize Cena: 10.845 evrov stane, da te vsi opazijo ... tudi v prometu Poraba goriva: 4,8 l/100 km Posebni plusi: 69 seksi 'konjev', črn X na maski, zaradi česar avto spominja na superheroja, kamera za parkiranje, ki zato kljub dejansko slabi preglednosti nazaj postane misija mogoče, sedempalčni zaslon na dotik z vsemi mogočimi funkcijami, ki življenje napravijo znosnejše, volan kot putrček, okretnost v ozkih mestnih ulicah Avto odsvetujem: introvertirancem (avto vzbuja veliko pozornosti), mazohistom (vožnja je nemarno udobna) in strastnim zapravljivkam (prtljažnik ima le 168 litrov prostornine) Avto svetujem: mladim voznikom (za prvi avto je naravnost idealen), modnim frikom, ki jim bo avto služil tudi kot modni dodatek, ter vsem prebivalcem Trsta in Trstu podobnih mest.

bese­di­lo: Tina Torelli

Aygo 1.0 VVT-i X-Cite (5 vrat) (2015)

Osnovni podatki

Prodaja: Toyota Adria d.o.o.
Cena osnovnega modela: 8.690 €
Cena testnega modela: 10.845 €
Moč: 51kW (69 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 14,2 s
Največja hitrost: 160 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 4,1l/100km

Stroški (v enem letu)

Obvezno zavarovanje: 372 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 729 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Tehnični podatki

Motor: 3-valjni – 4-taktni – vrstni – bencinski – gibna prostornina 998 cm3 – največja moč 51 kW (69 KM) pri 6.000/min – največji navor 95 Nm pri 4.300/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 5-stopenjski ročni menjalnik – gume 165/60 R 15 T (Semperit Master-Grip 2).
Zmogljivost: največja hitrost 160 km/h – pospešek 0–100 km/h 14,2 s – poraba goriva (ECE) 5,0/3,6/4,1 l/100 km, izpust CO2 95 g/km.
Mase: prazno vozilo 955 kg – dovoljena skupna masa 1.240 kg.
Zunanje mere: dolžina 3.455 mm – širina 1.615 mm – višina 1.460 mm – medosna razdalja 2.340 mm
Notranje mere: posoda za gorivo 35 l.
Prtljažnik: 168 l.

Naše meritve

T = 8 °C / p = 1.021 mbar / rel. vl. = 67 % / stanje kilometrskega števca: 2.148 km
Pospešek 0-100km: 14,9s
402m z mesta: 19,9s ( 114km/h)
Prožnost 50-90km/h: 17,6s (IV.)
Prožnost 80-120km/h: 32,4s (V.)
Največja hitrost: 160km/h (V.)
poraba na testu: 6,3 l/100km
Poraba na normnem krogu: 4,8 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 44,6m
AM meja: 40m

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri