Podaljšani test: Volkswagen Passat 2.0 TDI (176 kW) 4MOTION DSG Highline

12. 6. 2015
Deli

Kako lahko hitreje kot v Las Vegasu gospodična postane gospa? Z novim Passatom, itak! In če bi potem zgodba dobila nadaljevanje še v Las Vegasu, hočem točno takšnega (moža): močnega, varnega, zanesljivega, poskočnega in s pogonom na vse štiri.

Malo je sicer velik za našo službeno garažo (ki bi jo sicer lahko oblekli v peno, kot to delajo moji topgearovci, da mi ne bi ob vsakem parkiranju narasel tlak), za moje življenje pa je ravno pravšnji. Z najbolje prodajanim službenim avtom v tem razredu na svetu sem se – logično – odpeljala na službeno pot. Naj zdaj še kdo reče, da je v tej državi kriza. Ha, pri meni je že ni. Jaz sem namreč tista srečka (hvala, Seba), ki se na intervju v Mursko Soboto odpelje v prvem avionskem razredu, s hudo konjenico in športnimi pospeški.

Toliko dodatne opreme ima, ki je nihče ne potrebuje, a za katero tudi nihče ne bi rekel, da je ni fino imeti. Avto me spominja na dirkače v najboljših letih, ki ne dirkajo več, vendar ne morejo skriti svoje narave. Srečam jih na predstavitvah avtomobilov, na dirkah in na sejmih, na njih je nekaj umirjenega in nekaj divjega, vsi pa imajo serijski seksapil, ki je v upokojencih iz drugih poklicev ne zaznam. Motor tega avtomobila je takšen, kot bi ga predelali v reli delavnici, ovinke pobira kot Ogier, voznico pa je na njeni nujni vožnji skoraj pobralo od užitka. Se zgodi, včasih celo za volanom.

BEJBA OCENJUJE

Model: Volkswagen Passat 2.0 TDI (176 kW), 4MOTION DSG Highline

Prvi vtis: Tole dobim na test? Kje je skrita kamera?

Cena: Veliko denarja, še več muzike.

Poraba goriva: Včasih ni na mestu, da bi bil človek malenkosten.

Zadnji sedeži: Ljubezen v troje -- ne bom poskušala, a bi šlo.

Posebni plusi: Vse je čudežno na svojem mestu, ne tako kot v moji torbici; 240 sanjskih 'konjičkov', popolna zvočna izolacija, serijski XDS+, ki s pomočjo stabilnostnega sistema ESC opravlja funkcijo delne zapore diferenciala (s to škatlo bi se lahko tudi naučila driftati, če bi mi šef odobril še nekaj ekstra gum); zagon motorja brez ključa (hip hip hip, strašni trik), 586-litrski prtljažnik (lahko bi v enem šusu oropala trgovino s čevlji), vsi mogoči asistenčni sistemi (med vožnjo do Sobote bi lahko tudi spala, pa bi vseeno prišla varno na cilj, le da je neumno spati, ko se ti dogaja); poskočnost, s katero se lahko pohvalijo samo še zajci, divje mačke in ljubimci za eno noč.

Huda pomanjkjivost: Avto moram vrniti natanko čez tri dni.

bese­di­lo: Tina Torelli

Osnovni podatki
Prodaja: Porsche Slovenija