Podaljšani test: VW Golf 2.0 TDI (110 kW) DSG Highline

22. 5. 2013 | Tomaž Porekar
Deli

Zadnjič sem se med pisanjem vtisa z daljšega preizkusa Volkswagnovega Golfa vprašal: Ali videz res vara? Vprašanje je bilo seveda namenjeno predvsem razkoraku med dejstvom, da je Golf, kakorkoli obračamo, predstavnik nižjega srednjega razreda in povprečen Slovenec najbrž ne pričakuje, da je zanj treba odšteti kar slabih 32.000 evrov. Za to se da dobiti že večji avtomobil, morebiti s še slavnejšo znamko.

A iskanje najboljše ponudbe prepuščam bolj športno navdahnjenim bralcem. Tukaj gre še zadnjič za vprašanje, ali tak Golf res poplača vanj vloženi denar.

To je pravzaprav najpomembnejše in odgovor najtežji. Imel sem priložnost preizkusiti že kar širok izbor različic nove Golfove 'sedmice', od takšnega s povsem električnim pogonom prek priključnega hibrida do osnovnih modelov s turbodizelskim in turbobencinskim motorjem. V vsakem primeru gre za sodobno konstrukcijo, Volkswagnovi inženirji pa so konstruiranje opravili z odliko. Kakorkoli gledaš na novega Golfa, v vsakem primeru najdeš tako malo slabih strani, da je to že res neverjetno.

Seveda je bil naš več kot trimesečni preizkus Golfa 2.0 TDI BMT (110 kW) DSG prijetno doživetje in prav žal nam je bilo, da smo ga morali vrniti v zastopnikov testni park.

Tisto, kar je najbolj prepričalo pri preizkušenem primerku, je bila zvrhana mera udobja in pripomočkov, ki so vozniku olajševali delo, od temeljito premišljenih žarometov in dodatnih luči (kar smo opisali v prejšnji številki) do njegove zadovoljive varčnosti, saj je v primerjavi z dvema elek­triziranima tekmecema (Opel Ampera in Toyota Prius Plug-In) vsaj v nekaterih razmerah uporabe celo cenejši od primerjanih (Avto magazin, letošnja št. 3).

Tistim, ki si pri uporabi telefona v avtomobilu želijo malo več elektronske podpore, so prejšnji rodovi Volkswagnovih avtomobilov povzročali veliko jeze zaradi izredno zapletenega in z dodatnimi doplačili obremenjenega načina povezljivosti mobilnika ali povezave s preprostim spominskim USB-ključkom. Novi elektronski moduli v Golfu so omogočili, da lahko jezo pozabimo, čeprav je seveda res, da je tudi zdaj pri Golfu povezljivost vprašanje višjih paketov opreme oziroma doplačila.

Omeniti velja še Golfov novi dvolitrski motor TDI. Ta je zdaj nekoliko močnejši od predhodnika, potrdil pa je, da je lahko tudi precej varčnejši. O tem sicer manj govori testno povprečje, saj smo na slabih 11.000 kilometrih prevožene poti povprečno porabili 6,9 litra goriva na 100 km, pri čemer je bil še posebno potraten eden od preizkuševalcev, s povprečjem kar 9,6 litra na 100 km, drugi pa zelo varčen, s 5,2 litra goriva na 100 km, preostali pa v srednjem povprečju. Pa naj še kdo reče, da način vožnje ni odločilen ...

Besedilo: Tomaž Porekar

Osnovni podatki
Prodaja: Porsche Slovenija
Cena osnovnega modela: 23.587 €
Cena testnega modela: 31.872 €
Pospešek (0-100 km/h): 9,4 s
Največja hitrost: 212 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 6,9l/100km
Naše meritve
Pospešek 0-100km: 9,4s
402m z mesta: 16,7s ( 137km/h)
Največja hitrost: 212km/h (VI.)
poraba na testu: 6,9 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 42,5m
AM meja: 40m