S Tino čez bankino | Renault Twingo GT

6. 12. 2017 | Tina Torelli
Deli

Že po prvih kilometrih z raketo iz delavnice Renault Sport sem se vprašala, ali bo izpit kategorije B sploh zadostoval, in če mogoče kaj pomaga A, ali bi pač morala mogoče imeti še licenco za polete v stratosfero in nazaj. Ne bom rekla avto, ker ne bi bilo fer.

Da je Twingo GT po duši (in nikakor ne videzu) staromodni dirkalnik, je jasno: v zadnjem (turbo) pogonu je nekaj simpatično zaprašenega in dirkaško pristnega. Sto deset 'konjičev' se ne sliši veliko, a so vsi čistokrvni žrebci s certifikatom Sport, ki bi hitro lahko prišli navzkriž z zakonom, saj se raketa hitro izstreli z območja hitrostnih omejitev.

»Samo dotaknila sem se gasa,« sem pojasnila policistu in mu pomolila dokumente. Ne povem, kako sem jo odnesla, podrobnosti spodobna punca zadrži zase, lahko pa povem, da sta mlada policista brez zadržkov cedila sline nad makino odtenka oranžna piment. To je tak mali feferon, ki ti takoj vname telo in srce, vam rečem. Če ne bi bil drag kot žafran (od 14.090 evrov navzgor), sem prepričana, da bi se barvna struktura prometa na slovenskih cestah spremenila oranžni v prid. Imate radi nalepke? Jaz jih imam! Evo, Twingo GT jih ima cel kup – na strehi, na sprednjem pokrovu in ob straneh – in vse ustvarjajo iluzijo hitrosti. In da slučajno ne bi pozabila, da lezem v dirkalnik, in ne traktor, me na to opozorijo še vratni pragovi s podpisom in majhen dirkaški volan iz perforiranega usnja. Pa črno-srebrna 17-palčna platišča in bočni dovod zraka za učinkovito hlajenje (ki sem ga, priznam, prvi dan poskušala odpreti, da bi nalila gorivo). In ne nazadnje sredinska kromirana dvojna izpušna cev. Prava dvocevka!ž

Kljub naštetemu dirkalnik ni niti malo zloben – podvozju dajem čisto petico, oprijem na cesti je zanesljivejši od moje mame, kratek menjalnik pa upravičuje zlorabljeni pridevnik dinamičen, ki krasi brošuro. Po vseh pravilih bi morala biti navdušena tudi nad stratosferičnim multimedijskim sistemom, a vam povem, da mi ta hudič ni simpatičen – zdi se mi, da vozniki vedno manj gledajo na cesto in vedno več med vožnjo pošiljajo sporočila. In to je beseda motoristke, ki na avtocesti ne dela drugega, kot pazi na avtomobile, ki 'kar sami od sebe' kruzajo s pasa na pas.

besedilo: Tina Torelli · foto: Uroš Modlic, Gašper Zupančič

Preberite še:

Kratki test: Renault Twingo SCe 70 Dynamique

Primerjalni test: Hyundai i10, Renault Twingo, Toyota Aygo, Volkswagen Up!

Test: Renault Twingo TCe 90 Dynamique

Kratek test: Renault Twingo 1.6 16V R.S.