Supertest: Transcon 33 'karbon'

20. 1. 2012
Deli

Vsi prej ali slej postanemo neke vrste družinski ljudje, kar s seboj med drugim prinese tudi dopustniško veselje in – tegobe. Tokrat bo tekla beseda o delni rešitvi tegob.

Ena od tegob na dopustih (oziroma že pred njimi) je prtljaga: gospa in otroci znajo brez večjih težav napolniti tudi Renaultovega Masterja v dostavniški različici. Možje to rešujejo v grobem na dva načina. Prvi je takšen, da kupijo ustrezno velik avtomobil, recimo kak kombi ali limuzinski kombi, a ta rešitev ni posebej dobra; v tem primeru mora namreč voznik vse leto naokrog voziti veliko kočijo, da je potem enkrat ali dvakrat na leto bolj brezskrben. Vemo, kaj to pomeni: da lahko domača garaža ali parkirišče postane pretesno, da so preozke natrpane mestne uličice, da so premajhni boksi na parkiriščih in v garažnih hišah, da je dnevni problem parkiranje na koncu poti na delo.

Druga rešitev je, da kupi avtomobil, ki ustreza dnevnim potrebam, na strop kleti, garaže ali katerega drugega prostora pa pospravi strešni kovček. Tako nastane težava le dvakrat letno: kako ga namestiti.

Na daljši test smo dobili strešni kovček znamke Transcon in z njim bomo preverili njegovo uporabnost in prijaznost na različnih avtomobilih v različnih okoliščinah vse od mraza do vročine. Transcon je na novo oživljena blagovna znamka, ki ima zastopnika tudi v Sloveniji. V ponudbi je več različic, mi pa smo na test dobili model 33, ki se po izkušnjah zdi eden najbolj priljubljenih glede njegovih mer – zunanjih in notranjih.

S strešnimi kovčki imamo nekaj izkušenj, a smo vseeno vsakokrat zelo podobni pravemu kupcu. Tokrat smo, kot pravi možje, vzvišeno odklonili prvo pomoč zastopnika pri montaži, kovček za kratek čas pustili v redakcijski garaži in se ga potem lotili kot pravi strokovnjaki: z navodili za montažo.

Kovček je izdelan iz (termo)plastike, ki sliši na ime ABS, a to, kot verjetno veste, nima zveze s protiblokirnim zavornim sistemom; ABS je kratica za kemijsko oznako akrilonitril butadien stiren (in upamo, da smo to kemijsko ime pravilno prevedli), ki je pravzaprav polimer, sestavljen iz treh (omenjenih) spojin. O tem morda podrobneje kdaj drugič, naša naloga pa je predvsem ugotoviti praktično vrednost kovčka.

Izhajajoč iz teorije smo namreč prepričani, da je najmodrejša rešitev za občasno prevažanje večjih količin prtljage nakup strešnega kovčka. Da je takšen kovček odrešitev iz preddopustniških tegob. Poročila sledijo.

bese­di­lo: Vinko Kernc, foto: Aleš Pavletič