Supertest: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Highline

14. 9. 2006
Deli

Odločili smo se. Gremo se potepat po Evropi: avto*, voznik*, sovoznica* in teta Navi*. Čaka nas 14 dni užitka.

Vse, kar vem o avtu s stališča sovoznice, je počutje, varnost, poraba, izraz voznika in dodatek – uporaba tete Navi*. Avto: lep, funkcionalen, prostoren, poskočen, ne pregori na 45 stopinjah pod soncem in 1.000 prevoženih kilometrih naenkrat. Razen če voznik neprimerno stisne sklopko. Pri hitrosti 140 kilometrov na uro se na merilnikih prižgejo lučke, avto pa v trenutku začne izgubljati hitrost. Sovoznica seveda paničari, ampak voznik je miren, saj zadevo razume, ugasne motor, ga ponovno prižge in mirno odpelje naprej.

Počutje: zelo udobno, ampak čudno, ker imam namesto volana pred sabo le neskončen razgled. Zadnjica me ne boli, noge udobno iztegnem in uživam, tudi zapojem, zaplešem, kolikor mi to dovoljuje voznikov pogled. Šele zdaj razumem kolegico, ki še pri 35 letih nima izpita. Čeprav tega absolutno ne odobravam (upam, da bere te vrstice)!

Varnost: občutek varnosti je najprej povezan z upravljanjem voznika, šele potem pomislim na drugo. Voznik je bil super, torej nisem zavirala v prazno niti trzala. Glede na to, da sem panična, ko nekdo drug vozi več kot 160 kilometrov na uro (jaz seveda lahko! ), tokrat sploh nisem čutila potrebe, da bi pogledala na števec.

Poraba: zanimivo! Ob cesti sva srečevala na tisoče črpalk, potrebe po tem, da bi se na njih ustavila, pa ni bilo. Vozila sva se mimo njih, naravnost proti cilju. Avto je kot kamela, pravi popotnik, ko se enkrat napije, lahko preteče tisoče kilometrov.

Izraz voznika: voznik ni bil utrujen, kar se je odražalo v večernih urah. To mladima zakoncema zelo veliko pomeni.

Uporaba tete Navi*: Navi je boljša kot tabletka proti slabosti. Ni ti treba gledati karte, se bojevati z razburjenim želodcem in si puliti las ob iskanju cilja (predvsem v velikih mestih). Teta Navi se je izkazala za popolnoma zanesljivo in naju je vedno pripeljala na zaželen cilj. Sovozniku pa je omogočila, da se je pasel nad okolico.

Zaključek: V vlogi sovoznice sem preživela 5.642 kilometrov, voznik je bil navdušen. Družinska blagajna že škriplje, saj želiva zamenjati avto.

M. S. Lukašev

Foto: družinski arhiv Lukašev

Osnovni podatki
Prodaja: Porsche Slovenija