Podaljšani test: Audi A1 1.2 TFSI Attraction

6. 12. 2011 | Matevž Hribar
Deli

Zakaj je lahko družinska Dacia Logan MCV boljša izbira od frajerskega Audija A1?

Če odmislimo lovce, gozdarje, lastnike planinskih koč in odmaknjenih vikendov, pravi terenski avtomobil redkokdo potrebuje. Ampak nekaj je Defenderju in Wranglerju namenjen teren, drugo pa malo slabša makadamska cesta, ki vodi do nekega zaliva na nekem jadranskem otoku.

Prav zaradi te ceste mi je v uvodu omenjena Dacia ostala zapisana v lepem spominu, saj sem do plaže z njo spravil še šest (ja, šest!) prijateljev, in to brez kakršnegakoli občutka, da podlaga škoduje avtomobilu. Nedavno sem želel ponoviti vajo, tokrat z 'dolgotestnim' Audijem A1 in namesto s sedmimi le z dvema potnikoma.

Hja, ni šlo. Pravzaprav bi 'Audič' z razdrapanim makadamom verjetno zmogel, a bi tvegal poškodbo (vsaj) dokaj nizko spuščenega prednjega odbijača. Zato pa je dobra ovinkasta asfaltna cesta podlaga tista, na kateri se A1 odlično znajde. Če ga tam primerjamo z Dacio (heh …), je razlika ogromna v korist malemu rdečemu.

Odlična komunikativnost volana, zelo malo nagibanja in nadpovprečna lega v zavoju športno naravnanega voznika ali voznice ne bodo razočarali. Obenem gredo pohvale živahnemu in prožnemu motorju, ki ob živahni rabi ne popije več kot osem, ob varčni vožnji pa tudi manj kot šest litrov neosvinčenega na sto kilometrov.

Matevž Hribar, foto: Matevž Hribar