Test: Renault Megane Coupe dCi 130 Bose Edition

Kupe na ovinkasti cesti in dinamičen voznik – užitek v dvoje.

Test: Renault Megane Coupe dCi 130 Bose Edition (foto: Aleš Pavletič) Aleš Pavletič
12. 7. 2011

Črno obarvan kupe, zatemnjene šipe, 17-palčna všečna platišča. Takle Renaultov kupe lahko pritegne veliko pogledov, kot bi sedeli najmanj v kakšnem hudem Jaguarju ali BMW-ju. Zato bi lahko tudi za ceno dvignili palec v odobravanje, saj dobite za zmerno količino denarja všečen dvosed. Dobro, saj je za štiri, praktično pa kot vsak kupe za dva, v resnici pa za enega. Voznika.

Navaditi se morate le na visok položaj za volanom, občutljive materiale okrog prestavne ročice in kombinacijo analognega in digitalnega izpisa na instrumentni plošči. Pustite pa se razvajati z avdiosistemom Bose, v usnje odeto notranjost in sploh najboljšo pogruntavščino, pametno kartico.

Dinamični vozniki bodo pri tem avtomobilu imeli le dve pripombi: servovolan in ESP. Servovolan poganja elektrika, kar se čuti pri izhodišču ob začetku delovanja, pri polnem delovanju (zavijanju) pa ni težav.

Žal stabilnostni sistem ESP ni izklopljiv. Zato bi lahko ob stikalu za izklop sistema proti zdrsu pogonskih koles poskrbeli še za izklop ESP-ja in s tem za veselje (dobrega) voznika brez omejujočih elektronskih pomagal, kar bi bilo pisano na kožo športnemu avtomobilu.

Turbodizel, pa športen? Lahko, čeprav pri polnem pospeševanju ne gre tako zelo hitro, da bi vas tistih 130 'iskrih' navdušilo. Navdušijo pa tam, kjer jih največkrat potrebujemo: na avtocesti. Pri 100 km/h v peti ali šesti prestavi vas kupejevski Megane vsakič potisne v odlične školjkaste sedeže in počasneži so kmalu daleč za vami.

Če boste tehniko izkoriščali do konca, kot smo jo pri Avto magazinu, bo tudi poraba približno 7,5 litra. Nekaj gre na račun širokih gum, nekaj pa seveda prispeva dinamičen voznik. Prepričani smo, da bi šlo tudi varčneje, toda potem ne potrebujete športnega kupeja.

Če vas bodo prijatelji dražili, da je v Meganu Coupeju ozvočenje Bose zato, da preglasi hrup turbodizelskega motorja, jih ignorirajte. To je samo zavist.

Bese­di­lo: Aljoša Mrak
Foto: Aleš Pavletič

Značke:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri