Najbolje prodajan avto na svetu je sedaj prvič na voljo tudi kot hibrid. Pri Toyoti niso komplicirali in naredili so avto, ki je preprost za uporabo, ki je videti dovolj eleganten in hkrati modernih linij, da tudi v limuzinski izvedbi prinese tisti kanček elegance, ki jo pri takem avtomobilu upravičeno pričakujemo.
Prav zanimivo bo čez nekaj let pogledati koliko takšnih limuzin se bo po svetu vozilo v vlogi taksijev ker, ko dobro pomislimo ima vse kar taksist potrebuje. Prtljažnik je dovolj velik, da sprejme potovalne kovčke za dva, če se malo racionalizira prtljaga pa tudi za štiri potnike. Udobja v notranjosti je dovolj, prostora za noge in glavo pa tudi, če niste ravno košarkaških mer. Materiali so korektni, kakovostni na otip in verjamemo, da se tudi po dolgoletni uporabi takšni Corolli v notranjosti leta ne bodo poznala.
Všeč nam je bilo tudi to, da notranjost ni več tako plastična in je počutje v kabini prijetno. Voznik si lahko dobro nastavi svoj delavni prostor, pri tem pa bo zadovoljen tudi s postavitvijo stikal in prikazovalnikov različnih funkcij v avtomobilu. Malce se je bilo treba navaditi na velik štrleč zaslon, ki sprva izgleda kot tujek, kot majhen TV ki so ga privili nad gumbe za nastavljanje klimatskih pogojev v potniškem prostoru. Morda sicer povprečnega uporabnika takšnega avtomobila to ne zmoti, morda mu je tako velik zaslon lahko celo zelo všeč. No, mi pa verjamemo, da se lahko poišče tudi drugačne rešitve.
V vožnji Corolla Sedan ne ponuja presežkov vozne dinamike, a svoje delo opravi povsem korektno, ko govorimo o vožnji, ki sledi prometni dinamiki. Podvozje je naravnano bolj na udobje kot šport. Za vse, ki iščejo več voznih športnih užitkov imajo pri Toyoti druge modele. Bolj pomembno je to, da srce, kije tokrat prvič hibridno skupaj s samodejnim menjalnikom zelo dobro opravi nalogo. 1,8-litrski hibridni motor je dovolj tih, živahen in odziven ter zagotavlja prijetno in predvsem udobno vožnjo v mestu kot na podeželskih cestah ali avtocesti. Poraba goriva pri našem normnem krogu je znašala 4,6 litra kar je lep dosežek za tak avto. Malo manj zadovoljni smo bili, ko smo se večji del poti peljali po avtocesti. Tam postane motor nekoliko žejen saj je poraba zrasla na 6,2 litra za 100 prevoženih kilometrov.
Pohvaliti moramo tudi varnost, saj je nova Corolla tu segla po visokih standardih in vozniku ter potnikom nudi veliko pasivne in aktivne varnosti za ta razred.
Prodaja: | Toyota Adria d.o.o. |
---|---|
Cena testnega modela: | 29.103 EUR € |
Cena osnovnega modela s popusti: | 28.100 EUR € |
Cena testnega modela s popusti: | 29.103 EUR € |
Moč: | 90kW (121 KM) |
Obvezno zavarovanje: | 387 EUR € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 1.111 EUR € |
Motor: | Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – bencinski – gibna prostornina 1.798 cm3 – največja moč 72 kW (98 KM) pri 5.200/min – največji navor 142 Nm pri 3.600/min Elektromotor: največja moč 53 kW– največji navor 163 Nm |
---|---|
Baterija: | NiMH, 1,3 kWh |
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – menjalnik e-CVT – gume 225/40 R 18 W (Falken ZioX). |
Zmogljivost: | največja hitrost 180 km/h – pospešek 0–100 km/h 11 s – največja hitrost električno n.p. – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 3,4–3,8 l/100 km, izpust CO2 87 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.310 kg – dovoljena skupna masa 2.585 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.630 mm – širina 1.780 mm – višina 1.435 mm – medosna razdalja 2.700 mm |
Prtljažnik: | prtljažnik 471 l |
T = 12 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 3.147 km | |
Pospešek 0-100km: | 12,0s |
---|---|
402m z mesta: | 16,9s ( 125km/h) |
poraba na testu: | 6,2 l/100km |
Poraba goriva na normnem krogu: | 4,6 l/100 km/h l/100km |
Trušč pri 90km/h | 61dB |
-
Najbolje prodajani avto na svetu je končno tudi hibrid, in to dober, kjer je vse podrejeno udobju med vožnjo.