Volkswagen 1200

Ko si človek kupi nove čevlje, prve dni žulijo, potem se uležejo po nogi in ko navsezadnje zazijajo podplati, je prepričan, da meče v smeti najboljše čevlje, kar jih je kdaj nosil.

Z avtomobilom je podobno. Voznik se ga privadi v dobrem in slabem; pri napakah mu rad gleda skozi prste. In ko dedci v družbi jezijo ženske s pogovori o pločevinastih kočijah so ponavadi vsi "moji" avtomobili najboljši.

Tudi v uredništvu nismo povsem imuni zoper lastniške ljubezni in bolezni. In ko smo "Herbija", "traktor", "pomarančo" - kot smo vsak po svoje krstili našega oranžnega supertestnega - vrnili tovarni, nam je bilo kar nekam hudo.

No, po drugi strani imamo pri ocenjevanju prednost, da iz dneva v dan presedamo iz enega testnega avtomobila v drugega pa še v svoje. Tu se pa ljubezen neha. Že zavoljo tega, ker ni časa, da bi se tako daleč privadili na vsak avto posebej, da bi pozabili na napake svojega. Volkswagnov hrošč torej, po 40.000 trdih kilometrih vzdržljivosti.

Prenesi PDF testa
5. 7. 1973

Podrobnejši test si oglejte v PDF obliki.

Hvalimo in grajamo
zelo dobra končna izdelava, dobra lak in krom
nezahteven in trpežen motor
dobra servisna služba: razmeroma poceni in kvalitetna, sodobne metode servisiranja
majhna obraba gum
dobre zimske lastnosti tudi brez ježevk
karoserija brez ostrih robov zelo primerna pri pranju v avtomatskih pralnicah
razmeroma majhna izguba denarja pri preprodaji
priročna stikala in ročice
dobri sedeži (z izjemami)
udobne vzmeti
razmeroma malo moči in prostora za ceno vozila
len motor: zlasti slabi pospeški za sodobne prometne razmere
gretje močno odvisno od teka motorja, potrebno neprestano uravnavanje
zračenje samo skozi trikotna okenca, mučno zlasti poleti
v vlažnem in hladnem vremenu neizogibno rosenje šip
pri potovanju več kot dveh oseb prtljažnik na strehi skoraj neizogiben
pomik naslonjala sedeža (samo tri lege) ne zadovoljuje vsakega voznika
slaba vidljivost vstran, nazaj in na desni prednji blatnik zahteva dober občutek voznika za zunanje mere vozila
težaven vstop na zadnjo klop velja tudi za prtljažnik za klopjo
zastarelo podvozje: hitra vožnja ovinkov zahteva veliko izkušenj, avto občutljiv tudi na bočni veter
glasen motor