Arteon je nekakšno nadaljevanje zgodbe tako precej neuspešne velike limuzine Phaeton kot veliko bolj priljubljenega Passata CC. Po velikosti je bliže prvemu, saj je Arteon z medosno razdaljo 284 centimetrov in skupno dolžino 486 centimetrov prerasel Phaetona in je večji od Passata. Zato je v notranjosti prostora res ogromno, tudi zadaj ni stiske pri kolenih, glave zelo visokih potnikov pa zaradi oblike karoserije pridejo v bližino stropa. Ker je kabina ne le prostorna, ampak tudi dobro izdelana, ker so sedeži udobni in ker to velja tudi za zvočno izolacijo (z občasno izjemo, predvsem v bočnem vetru, tesnil pri bočnih steklih brez okvirja), je udoben in hiter potovalnik.
Za to poskrbi tudi druga najmočnejša različica dvolitrskega turbodizla, ki jo je imel v nosu. Zmore zdravih 190 ’konjev’, kar pomeni odločnost tudi pri avtocestnih hitrostih, dovolj zmerno porabo goriva, a tudi nekaj (preveč) hrupa pri mestnih hitrostih.
Oprema? Pri takšnem avtomobilu sicer nikoli ni popolna, a je več kot zadostna, vključno s povsem digitalnimi merilniki, izbiro voznih načinov, kupom odlično delujočih asistenčnih sistemov (zaradi njih Arteon na avtocestnih poteh ni udoben in prijazen samo do potnikov, ampak tudi do voznika), kljub oznaki R Line je tudi podvozje še dovolj udobno.
Arteon je tako tudi s srednjim dizlom v nosu dobra izbira. In to, kljub pomislekom z začetka, ve tudi precej slovenskih kupcev, Kratek pogled v junijsko statistiko na primer pravi, da so jih fizičnim kupcem (torej ne tudi lizing hišam in za dnevne registracije) prodali devet. Vse dizle, nekaj najšibkejših, nekaj takšnih, kot v testnem avtu. Tako zelo redka ptica Arteon torej vendarle ni.
Osnovni podatki
Prodaja: | Porsche Slovenija |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 40.228 € |
Cena testnega modela: | 49.767 € |
Cena testnega modela s popusti: | 49.767 € |
Moč: | 140kW (190 KM) |
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: | 605 EUR € |
---|---|
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ | 1.614 EUR € |
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila |
![]() |
Motor: | 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.968 cm3 – največja moč 140 kW (190 KM) pri 6.000/min – največji navor 400 Nm pri 1.900–3.300/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja prednji kolesi – 7-stopenjski menjalnik DSG – gume 235/40 R 19 W (Pirelli Cinturato P7). |
Zmogljivost: | največja hitrost 238 km/h – pospešek 0–100 km/h 8,0 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,6 l/100 km, izpust CO2 121 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 1.651 kg – dovoljena skupna masa 2.180 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 4.862 mm – širina 1.871 mm – višina 1.450 mm – medosna razdalja 2.837 mm – posoda za gorivo 66 l |
Prtljažnik: | prtljažnik 563–1.557 l |
Naše meritve
T = 17 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 2.458 km | |
Pospešek 0-100km: | 8,9s |
---|---|
402m z mesta: | 16,5s ( 140km/h) |
Poraba goriva na normnem krogu: | 5,1 l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 37,7m |
AM meja: | 40m |
Trušč pri 90km/h | 62dB |
-
Arteon je odlična izbira za tiste, ki bi radi nekaj ne le večjega in boljšega, ampak tudi drugačnega in na pogled prestižnejšega od Passata, a ne bi radi posegli po kateri od premijskih znamk.