Jure Šujica

Avtomobilski navdušenec že od malih nog. Doma vedno drugi v vrsti za listanje avtomobilskih revij in redki so bili vikendi, ko je zamudil dirko Formule 1. Po izobrazbi diplomirani družboslovni informatik je navdušenje nad avtomobili obdržal tudi v najstniških letih, ko se je prvič začel spogledovati z idejo postati avtomobilski novinar in ga ohranil do danes, ko se s tem tudi dejansko ukvarja. Strast do avtomobilizma, najljubši so mu danes skoraj izumrli kupeji, je združil z ljubeznijo do fotografije in glasbe, saj z različnimi glasbenimi skupinami kot 'roadie' redno potuje po Sloveniji in Evropi.

To so najtežje pričakovani novi avtomobili na svetu (zmagovalca boste le stežka ugotovili)

Citroën pripravil novo revolucijo, po več kot 100 letih se vrača h koreninam

Naprodaj je Ferrari, brez katerega ne bi bilo modela F40

Pri Lamborghiniju se končuje obdobje, ki se je začelo z nastankom znamke

Rusijo zapuščajo tudi japonske znamke. Gre Toyota po poti Renaulta?

Prelomno: Volkswagen umika proizvodnjo iz Nemčije

Citroënov posebnež upihnil 40 let. Uganete koliko so jih naredili?

Najnovejši Volvo bo imel "nevidni varnostni ščit". Preverite, kako deluje

Zadnji superšportnik nasprotuje vsem načelom znamke, zato boste njegovo poreklo le stežka ugotovili

Ferrari prepoveduje nakup novih avtomobilov svojim zaposlenim, razlog pa je povsem enostaven

Je to komplet najdražjih platišč na spletu? Zanje bo potrebno odšteti toliko kot za manjši avtomobil

Tudi drugi Lamborghinijev športnik prihodnje generacije bencinsko gnan. A to je še najmanj zanimiva informacija

Kratki test: Ford Transit Custom Trail 2.0 TDCi 136 kW (185 KM), M6, L2H1 PP340 (2022)

Zapeljali smo potomca Ford Transita in Raptorja – le čigavi geni prevladujejo?

Prirejanje prevoženih kilometrov pri teh dveh avtomobilih ni več mogoče