Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Bo novi Volkswagen Transporter v senci Fordovega »originala«?
Pojavil se je še en proizvajalec dostavnikov, ki bo povečeval gnečo na evropskem parketu
Za električno medvedko pet tisočakov državne podpore
Sem ter tja smo kakšnega videli tudi na slovenskih cestah, potem pa je dokončno utonil v pozabo
Test: Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Elegance TOP Allgrip – V slogu stare šole
To je funkcija, ki jo bo v naslednjih letih moral imeti vsak prodani avtomobil
Novo v Sloveniji: Alfa Romeo Junior – flirtanje s športnostjo
V Rusiji bodo  ponovno zagnali proizvodnjo francoskega dostavnika, so v ozadju spet Kitajci?
Novo v Sloveniji: Renault Master - gospodar začenja z delom
Tudi pri Volkswagnovih dostavnikih ni vse rožnato. Kaj pravijo številke?
Test: Citroen C3 Turbo 100 Max – Temeljit obračun s preteklostjo
Prehitevanje po desni: v tej državi bodo morda že letos povsem električni
To so najbolj vznemirljivi avtomobili letošnjega leta
TEST: Ford Transit Custom Furgon 320 2.0 TDCi, 110 kW (150 KM) – Vztrajanje na vrhu
TEST: Volkswagen Passat 2.0 TDI R-Line – veter piha v novo smer