Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Konec skrivalnic, še ena kitajska znamka pripravlja invazijo na slovenski trg
Bi kdo hotel električne kilovate namesto bencinskih hlapov v legendarnem terencu?
S katerim pogonom je vožnja najcenejša? Po trenutnih izračunih je to…
Priznanje vsakega petega voznika: »samo za trenutek sem…«
Lada z italijansko recepturo je iz leta 1970, v Rusiji pa jih je še vedno 150 tisoč
Še ena predrzna kitajska kopija, tokrat so se lotili britanskega ponosa
Sicer dolgočasen papežev avtomobil bi lahko prodali za drag denar
Začetek konca papirnatih prometnih dovoljenj
Novo v Sloveniji: Mitsubishi Outlander – V četrto gre lažje
Test: Mazda CX-80 e-Skyactiv D254 AWD Takumi plus – Potovanje v kraljevskem razredu
Novo v Sloveniji: Hyundai Inster - Majhen, vendar samozavesten
Mercedes-Benzov poklon originalu, razred G v izredni omejeni seriji
Se električni avtomobili res kvarijo manj kot bencinski? To pravi statistika
Novo v Sloveniji: (prenovljena) Kia Piacnto – Obrazna lepotna kirurgija
Novo v Sloveniji: Alpine A290 – Najmanjši iz »sanjske garaže«