Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Je Teslin avtomobilski posel začel razpadati? Tako velik je zdrs na evropskih trgih
Kia pripravlja Tasmana na serijsko proizvodnjo
Okvara na avtocesti vam lahko povzroči visoke stroške
Ali je Volkswagen sploh še ljudski avtomobil?
TEST: Volkswagen Passat 2.0 TDI R-Line – veter piha v novo smer
To so dostavniki, s katerimi bodo Kitajci prihodnje leto napadli Evropo
TEST: Mercedes-Benz Sprinter 317 CDI Furgon PRO– Zvezdni dolgoprogaš
NOVO V SLOVENIJI: Mazda CX-80 – Vstop v visoko družbo
Kdo komu laže in kako Teslin Cybertruck pride v Rusijo?
Umor na cesti - nova opredelitev kaznivega dejanja. Kaj to pomeni v praksi?
NOVO V SLOVENIJI: Geely Starray -  še en kitajski zvezdni žarek
Nakup rabljenega avtomobila: z upoštevanjem teh nasvetov se ne boste opekli
Najbolj množičen avto (še vedno) na ruskih cestah je očitno še vedno v odlični kondiciji
Trikolesnik, ki je bil ikona italijanske družbe in države
Volkswagen je že v dobi enoprostorcev zapravil nekaj priložnosti