Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Novo pri nas: Škoda Elroq – Utrjevanje električne samozavesti
Novo pri nas: Renault Rafale E-Tech 4x4 300 – Streljanje iz vseh topov
Idejo o ruskem električnem avtomobilu so pospravili v predal
Renault Clio I feel Slovenia
Novo pri nas: (prenovljeni) Citroen C4 - Nezemljani bi zanj zamenjali vesoljsko ladjo
Teslina prihodnost je videti vse bolj mračna, je konec že blizu?
Novo pri nas: Volkswagen Tayron – Hlastanje za prostorom
Kragujevški medvedki bodo presadili srce in ji dali novo ime
Švedi z "vojno napovedjo" proti Tesli in Elonu Musku
Test: KGM Tivoli 1.5 T-GDI Fresh – Vitamin proti izgubi identitete
Kitajci niso zadovoljili Rusov, »luknjo« bodo rešili z novo znamko
Kitajski Farizon času in razmeram primerno zadržano na slovenski trg
Korejsko - jugoslovanski konflikt. Oziroma, kako je Hyundai k vnovičnemu razmisleku "poslal" Zastavo
Vozniki bodo lahko sami določili kje naj policisti postavijo radarje
Vrhunski križanec je dober samo še za avtomobilsko pokopališče