Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Bi se peljali s taksijem brez  voznika? Ne bo več treba čakati dolgo
Pri Volkswagnu potrjujejo: Scout bo samostojna in elektrificirana znamka
Zdesetkana udeležba in vrnitev odpisanih
Plod domišljije ali kanček resnice: pri Volkswagnu razmišljajo o še eni znamki?
V Evropo prihaja novo avtomobilsko ime, ki želi tekmovati s Teslo
Motorna komponenta, ki služi zgolj varovanju okolja - ne pa tudi delovanju avtomobila
Triglav (v) skrbi za varnejša motoristična doživetja
Elektrifikcija v dostavnikih dobiva nov zagon
Nekateri so za hladno: še enkrat z elektriko na sneg in led
Rusom se zatika tudi pri električnih avtomobilih
Italijani imajo radi glasbo in avtomobile, oboje je združil Bocelli junior
Na grbi ima že štiri desetletja, a je še vedno mladostna
Novo v Sloveniji: Peugeot 308 še z nahrbtnikom
Visoke cene tudi zaradi šibke konkurence
Združujejo se tudi ponudniki souporabe avtomobilov