Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Ferrarijev športnik s kar 1350 »konji« vendar ne za na cesto
Fordov večnamenski dostavnik za ljudi z veliko domišljije
Pri Nissanu so uresničili napoved in pripeljali avtomobil, ki zahaja v Renaultovo zelje
Stare ljubezni tudi v avtomobilizmu ne zarjavijo, znano italijansko oblikovalsko ime (spet) pri Hyundaiu
Tukaj so dejavniki, ki bodo voznikom električnih avtomobilov sedaj povzročali preglavice
V tem muzeju boste spoznali zgodovino (in prihodnost) avtomobilskih luči
Prisrčni Volkswagnov dostavnik nagovarja prve večje kupce
Morda so pri Nissanu našli tisto, kar mu je manjkalo
Sveti Martin je očitno precej pogosto sedel tudi za volan
Štirje milijoni korejskih avtomobilov iz dežele piva in kruhovih cmokov
Policisti na evropskih cestah najdejo tudi tovornjake, ki so nevarno neprimerni za vožnjo
Gozdar s 25 leti delovne dobe še ni videti utrujen
Starejši vozniki so najprej pod stresom, po osvežitveni vožnji pa se bolje znajdejo v prometu
Po večmesečnem čakanju Fordovi kupci obupujejo nad tem priljubljenim modelom
Za zamude pri dobavah avtomobilov niso krivi samo proizvajalci, temveč tudi velikokrat spregledan dejavnik