Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Lastniki starejših avtomobilov, pozor: ta trend vam lahko povzroči višjo škodo, kot pa je vreden vaš avtomobil
Kaj pa, če bi se od doma po cesti odpeljali kar s čolnom?
Več kot 50.000 voznikov vsak dan tvega smrt na cesti
Kolesarji niso samo ogroženi, lani so povzročili več prometnih nesreč
Moto GP VN Francije: Bastianni že tretjič
Ruski avtomobilski trg v prostem padcu
Fiatova poslovna ideja: dvoletna »zamrznitev« tovarne v Kragujevcu. Med delavci vre
Gre na bolje, a je še vedno slabše kot lani
Bi se peljali s taksijem brez  voznika? Ne bo več treba čakati dolgo
Pri Volkswagnu potrjujejo: Scout bo samostojna in elektrificirana znamka
Zdesetkana udeležba in vrnitev odpisanih
Plod domišljije ali kanček resnice: pri Volkswagnu razmišljajo o še eni znamki?
V Evropo prihaja novo avtomobilsko ime, ki želi tekmovati s Teslo
Motorna komponenta, ki služi zgolj varovanju okolja - ne pa tudi delovanju avtomobila
Triglav (v) skrbi za varnejša motoristična doživetja