Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Test: DS 4 Hybrid 136 eDTC6 Pallas - Posebnež v dobrem pomenu
Test: Jeep Avenger 1,2 E-DCT MHEV 100 Summit - hibridna nežnost za najmanjšega
Test: Opel Astra Sports Tourer 1.2 Turbo Hibrid 48V - Blagi … ali polni? To je zdaj vprašanje
Test: MG3 Hybrid+ Luxury - Očitno gre tudi drugače
Test: Mazda2 Hybrid G116 AT Exclusive Line - Mazda2, ki pravzaprav to sploh ni
Test: Opel Combo GS 1,5 D 8 AT - Ko ti zleze pod kožo …
Test: Ford Tourneo Custom Titanium 2.0 TDCI -  Pričakovanja so visoka …
Vožnja po dežju zahteva dodatno previdnost. Tu je nekaj nasvetov
Test: Volkswagen ID.7 Pro - Jasna evolucija ideje
Test: Geely Coolray 1,5 TD GF - Žarek upanja?
Test: MG4 XPower - Obujanje stare slave ali …?
Test: Ford Transit Courier 1,5 EcoBlue - Korak naprej ali že kar revolucija?
Test: Mazda CX-5 2,5 e-Skyactive G AWD Homura - Dovolj samosvoje in predvsem dostojanstveno
Prenovljeni Golf R zaenkrat še več skriva kot razkriva. Toda kaj smo vendarle odkrili?
Predstavljamo: Volkswagen Golf GTI Clubsport - GTI na steroidih