Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Test: Opel Combo GS 1,5 D 8 AT - Ko ti zleze pod kožo …
Test: Ford Tourneo Custom Titanium 2.0 TDCI -  Pričakovanja so visoka …
Vožnja po dežju zahteva dodatno previdnost. Tu je nekaj nasvetov
Test: Volkswagen ID.7 Pro - Jasna evolucija ideje
Test: Geely Coolray 1,5 TD GF - Žarek upanja?
Test: MG4 XPower - Obujanje stare slave ali …?
Test: Ford Transit Courier 1,5 EcoBlue - Korak naprej ali že kar revolucija?
Test: Mazda CX-5 2,5 e-Skyactive G AWD Homura - Dovolj samosvoje in predvsem dostojanstveno
Prenovljeni Golf R zaenkrat še več skriva kot razkriva. Toda kaj smo vendarle odkrili?
Predstavljamo: Volkswagen Golf GTI Clubsport - GTI na steroidih
Legendarna znamka se vrača v reli! To je avto, ki jo bo skušal vrniti na pota stare slave
Test: BMW X2 M35i xDrive - X1 ali X2? Nagrado za preproznavnost dobi ...
Touareg se brez težav spopade tudi z bolj resnimi terenskimi zahtevami - moči je dovolj, pogon je učinkovit, zračno podvozje dodatno dvigne dno avtomobila.
Novo poglavje priljubljenega bivalnika. Bo California tudi na novi osnovi tako uspešna?
<p>Menjavo generacij je še najbolj odločno najavil prav 29-letni Marko Grossi sovoznico Taro Berlot. Dvojica je z zmago v Novi Gorici (in odstopom Turka ter Kacinove) pred vrati svojega največjega uspeha.</p>