Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Test: MG4 XPower - Obujanje stare slave ali …?
Prenovljeni Golf R zaenkrat še več skriva kot razkriva. Toda kaj smo vendarle odkrili?
Test: Volkswagen ID.7 Pro - Jasna evolucija ideje
Predstavljamo: Volkswagen Golf GTI Clubsport - GTI na steroidih
Legendarna znamka se vrača v reli! To je avto, ki jo bo skušal vrniti na pota stare slave
Test: BMW X2 M35i xDrive - X1 ali X2? Nagrado za preproznavnost dobi ...
TEST: Volkswagen Touareg V6 R eHybrid - Rojen pragmatik v telesu velikega "športnika"
Novo poglavje priljubljenega bivalnika. Bo California tudi na novi osnovi tako uspešna?
Je to že napoved zanimive reliistične sezone?
Zgodovinski uspeh legendarnega Francoza za volanom Toyote
Audi Q8 50 TDI S Line - Ta mogočen hrumeči dizel še vedno vznemirljivo poboža užesa ...
Škoda in šport gresta z roko v roki, a ta projekt je ... drugačen
Test: MG HS 1,5 Luxury - Preudarnost
Ime je staro že sedem let, serijsko pa bo zaživelo šele sedaj
Vozili smo: Dacia Duster - Tak, kot smo ga vajeni, a boljši!