Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

Prenovljena dvojčka - Aprilia RS125 in Aprilia Tuono 125

HOG 2021 v Portorožu odpovedan

Kratki test: Renault Koleos TCe 160 EDC 2WD (2021)

V visoki družbi

Triumph Scrambler Steeve McQueen Edition

Taxi : Uber - vojna ideje, ne argumentov

MV Agusta Superveloce 800 - nova barva in S

KTM 1290 Super Duke odslej tudi z oznako RR

Kratki test: Renault Twingo Electric (2021)

Vojna zvezd

Suzuki Burgman 400 (2021) - na prvi pogled enak, vendar osvežen

Cesarjeva nova obleka (in srce)

Vozili smo: PIaggio Beverly 300 HPE in 400 HPE (2021)

Kratki test: Renault Clio E-Tech 140 Edition (2020)

Clio kot ga še ni bilo

Izmenljive baterije - veliki štirje so združili moči

BMW C400 X in X400 GT - fino obrušena in v novih barvah

Harley-Davidson Custom - z motorjem Revolution Max v spopad z Diavelom

Rabljen avto: Škoda Yeti (2009 - 2017) - Yeti je Čeh