Na sončno junijsko popoldne smo raziskali nekaj cest na Gorenjskem, žal predvsem takšne, ki ste jih označili za slabe.
Pa pojdimo lepo po vrsti v smeri proti toku reke Save:
Prezrenje – Spodnja Dobrava: cesta, ki povezuje dve vasici, skriti na planoti med rekama Savo in Lipnico je res polna zakrpanih lukenj in lukenj, ki na krpanje še čakajo. Ne rečem, da je cesta za (evropski) zgled, a vseeno dvomim, da jo bomo uvrstili med tiste najslabše.
Žirovnica – Rodine: približno polovica ceste, ki povezuje vasi pod mogočnim Stolom, je že prenovljena; vključno s pločnikom in precej visokimi ležečimi policaji. Na nekaj kilometrih pa hitrostne ovire niso potrebne, saj je 'naravnih' dovolj. Nevarnost predstavljajo tudi ozki in manj pregledni prehodi mimo hiš, ki tam verjetno stojijo še iz časov lesenih koret (kot je v petek, 23. junija, povedal Aleksander Mežek na koncertu v Vrbi).
Jesenice: 'najboljše' me je pričakalo na koncu (pa ne ceste). Medtem ko je glavna cesta skozi železarsko mesto tja do glavne železniške postaje precej zgledna, se v zadnji tretjini cesta spremeni do te mere, da so morali na oba konca postaviti opozorilne table za udarne jame. Ja, tako prometna cesta si definitivno zasluži boljši asfalt. Črna točka!
Sem pa nazaj grede ugotovil, da so pravkar preplastili odsek med Jesenicami in Spodnjimi Gorjami ter da je nekaj novega asfalta tudi na stari cesti med Radovljico in Podnartom.
Akcijo 'Najboljša in najslabša cesta v Sloveniji' smo podaljšali do drugega julija, eden izmed sodelujočih pa se bo za nagrado cel vikend vozil z Mercedes-Benzom razreda V!
Preberite še: Pregled cest na relaciji Kranj – Škofja Loka – Petrovo Brdo – Čepovan – Ajdovščina – Logatec. Vsega po malem!
Matevž Hribar
Še video zapis s poti:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj