Dirkanje: slovenski sponzorji so, le da ne pri nas!

Poglejte si priložene fotografije in videli boste, da so slovenska podjetja (ali njihove podružnice na tujih trgih) kar močno prisotne v dirkanju.

15. 4. 2013

Zanimivo in navdušujoče, seveda, le z eno pripombo: zakaj nimamo od tega nič ne domači gledalci ne slovenski dirkači? Ali smo res tako nezanimivi oziroma slabi ali se zgolj ne znamo 'prodati'?

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri