EU bedarije po avtomobilsko

22. 6. 2007
Deli
EU bedarije po avtomobilsko

Nekaterim gospodom v EU se je očitno zmešalo - ali pa so ennostavno preneumni, da bi doumeli, da gre pri vsem besedičenju okoli globalnega segrevanja le za nakladanje kvaziznastvenikov, ki se bojijo za svoje raziskovalne donacije.

Zadnje čase je prvi na listi zmešancev, ki za vse krivijo avtomobile, Britanec Chris Davies, bi rad Evropsko komisijo in parlament prepričal, da od leta 2013 omejita najvišjo hitrost avtomobilov na 162 kilometrov na uro (oziroma 101 miljo na uro). Če izvzamemo dejstvo, da verjetno nikomer, še najmanj pa njemu ni jasno, od kod točno takšne številke, je pri tem predlogu najbolj smešno to, da tega ne predlaga zaradi prometne varnosti, temveč v imenu zmanjšanja emisij ogljikovega dioksida. Pri tem mu je očitno vseeno, da še nihče ni dokazal neposredne povezanosti med emisijami avtomobilov in višjimi temperaturami, izmerjenimi na nekaterih merilnih mesti (s teorijo globalnega segrevanja se ne strinja niti Reid Bryson, eden očetov sodobne klimatologije), svoje popolno pomanjkanje razumevanja tehnike pa dokazuje s svojim drugim predlogom, da bi bila omejitev izpusta CO2 leta 2020 le še 95 gramov na prevoženi kilometer . .

Pri EU očitno niso sposobni doumeti, da avtomobilisti ne morejo biti le molzne krave - in če zaradi nekakšnega CO2 "verskega fanatizma" (se temu reče ogljikovdioksidizem? )poskušajo zmanjšati od človeka proizvedene emisije tega sicer nenevarnega plina, se lahko lotijo (enako strogo in z enakimi kriteriji kot avtomobilov) še ostanka industrije, privatnih kurišč in podobnega. A za to jim manjka (kot je to pri evrobirokratih v navadi) jajc.

Še sreča, da je evropska, predvsem pa nemška avtomobilska industrija močna in seveda takšnih neumnosti, kot jih predlaga Davies, ne bo zlahka požrla. In prav je tako.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol