Zabavna varnost

Pri Volvu so vedno znali poskrbeti, da so ljudje informacije o njihovih avtomobilih lahko dobili tudi na bolj zabaven način.

26. 10. 2008

V internetnem času so postali znani njihovi filmčki, s katerimi so na "podtalen", virusen način reklamirali svoje avtomobile. A tovrstni filmčki zanje niso novost, snemali so jih že dolgo preden je internet poskrbel, da so po širokopasovni povezavi priletele v skoraj vsak dom.

Eden od najbolj zabavnih je vsekakor Clive alive, zgodba lutke za preizkusna trčenja.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri