Večina drifterjev, vsaj tistih tekmovalnih, se je do pomladnih dni že počasi splazila iz svojih zimskih brlogov in se vneto pripravlja na evropsko tekmovalno sezono, ki je tik pred vrati. Poleg v tem delu Evrope standardnih nemške, italijanske in slovenske (pod okriljem Avto magazina) drift serije podoben koncept letos predstavljajo tudi Avstrijci (www.driftchallenge.at).
Foto: Matej Grošelj
V sezoni 2008 bo prijavljene tekmovalce kar dvakrat gostil nam sedaj že dobro znani Melk, zato ni čudno, da smo se minuli konec tedna skupaj z nekaterimi našimi drifterji mudili na stezi Wachauring, kjer smo na delu lahko opazovali precej avstrijskih tekmovalcev. Po skoraj vedno razmočenem Wachauringu so med domačini poleg Georga Comandelle z njegovim belim M3 E30 (s 300 "konjskim" motorjem), na katerega smo v članku v AM opozorili že leta 2006, po atraktivnosti prednjačili vozniki Subarujevih Imprez in Mitsubishijevih Evolutionov, ki so s pomočjo turbopuhal in pogona na vsa štiri kolesa uprizarjali zanimiva drsenja pod skoraj pravim kotom na stezo, pri čemer so bila prednja kolesa le redko zasukana v nasprotno smer od smeri zavoja in je bilo odvzemanje volana zatorej majhno. A vedoželjni gledalci, ki so se ob dirkališču zbrali stalno spreminjajočemu se vremenu (sonce-oblaki-veter-sonce-oblaki) navkljub, so z največjim aplavzom nagradili naše voznike, predvsem Luko-Marka Grošlja in Petra Žvana (ki je nekaj krogov odpeljal z Lukovim drift avtom). Njune vožnje so potekale praktično brez napak, najbolj pa bodo v spominu ostali Lukovi twindrifti z lokalcem Comandello, ki smo jih na srečo zabeležili tudi s kamero v kabini. Ker je šlo za trening, sem lahko v miru preizkusil Sigmin širokokotni objektiv 12-24, ki bo prišel prav že v začetku maja, ko bo treba ujeti drifterski tekmovalni utrip na "zajetnem" Hockenheimu.
Za začetek nekaj fotografij sobotnega dogajanja, v kratkem pa bo objavljen še videozapis najzanimivejših akcij tistega dne.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj