Ravno te dni se v nemškem Essnu odvija tradicionalni sejem avtomobilskih predelav, kjer skušajo predvsem evropski tunerji pokazati, kaj je moč ustvariti s škarjami in platnom, ki jim ga omogočajo proizvajalci avtomobilov s svojimi izdelki.
Foto: Matej Čamernik
Letos Essen praznuje 40. jubilej in organizatorji ponosno zatrjujejo, da gre za največji tovrstni sejem na svetu. Tisti, ki so letos obiskali SEMO, se s tem sicer ne strinjajo, nedvomno pa velja, da v Essnu nastopa precejšen del nemške tunerske smetane, ki dobro povzema stanje evropske tuning scene. Kar smo pri Nemcih pogrešali, in je bilo na SEMI prisotno v izobilju, so ponudniki klasičnega motornega "hardware-a", saj ni bilo veliko podjetij, ki bi razstavljali "gole" motorje (ali dele) in sploh ne takšnih, ki bi se na to povsem specializirali (kot denimo Edelbrock). Toliko za začetek, reportaža o Essnu vas čaka v zadnji letošnji številki Avto magazina (št. 26).
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del