Kljub visokim temperaturam smo uspeli ohraniti hladne glave. Avto magazinova Drift ekipa se je iz vroče Cervie vrnila s polnim izkupičkom. Luka-Marko Grošelj je v razredu Street dobil obe tekmi Italijanskega drift prvenstva SCDT, dnevno in nočno.
Foto: Matej Grošelj
Za nervozo je poskrbela že sama pot tja. Po radiu so opozarjali na dopustniške konice, zato smo lahko samo upali, da se na razžarjenem avtocestnem asfaltu proti Ravenni (temperatura zraka je dosegla tudi 37 stopinj celzija) ne bo podobno godilo tudi nam. Na srečo smo dokaj spretno krmarili med zamaški ležernih dopustnikov in se že kmalu po poldnevu znašli na prizorišču tokratnih tekem italijanske SCDT, gokart stezi "Happy valley" v Cervia-i. Dolina je bila tokrat srečna tudi za nas.
Na treningih je Luka zaradi visokih zunanjih temperatur, ki so hromile vse, predvsem pa močne turbomotorje (konkurenca je imela tudi preko 500 konjskih moči), vozil le toliko, da je spoznal pasti steze in pripravil (vročini) ustrezne pnevmatike. Nekateri tekmovalci so za boljši dotok zraka do hladilnika polnilnega zraka celo sneli prve odbijače, da bi bile s tem izgube zaradi redkejšega zraka čim nižje. Razmere so se precej popravile do večerne tekme, a je ohladitev ozračja zato vplivala na lego avtomobilov.
Na tekmah smo videli velik napredek in visok nivo znanja večine nastopajočih. Kljub kombinaciji večih ovinkov je bilo napak malo (npr. podkrmarjenja), še manj pa vrtenj. Naši nasprotniki so večinoma stavili na več dima in nižje hitrosti, mi pa kot vedno na bolj tehnično dovršena in hitra drsenja z uporabo sklopke ter ročne zavore, kar so sodniki znali nagraditi. Na drugem tekmovanju je točkovna prednost pred drugouvrščenim znašala več kot 10%, kar je za tako zavito stezo, kjer vrline posameznika težje pridejo do izraza, precej. Priznanja smo bili deležni tudi od publike, ki je navijala za kvalitetna in atraktivna drsenja vseh nastopajočih. Do Luke so prihajali celo nekateri italijanski tekmovalci in mu v šali zabičali, naj zaradi zanimivosti serije neha voziti pri njih.
Tudi naša ekipa ob stezi se je znašla odlično. Lucky je delegiral aktivnosti in snemal (video sledi kmalu), Tom, Žvan in Cimpi pa so skrbeli za mehanično brezhibnost avtomobila, tako da se je Luka lahko osredotočil le na svoje vožnje. Poleg tega sva z Luckyem še malo povadila Italijanščino in lobirala pri tekmovalcih in vodstvu, da bi jih nekaj privabili v AM Driftpokal na tekmovanje 22.09. v krški Raceland. Prvi stiki so vzpostavljeni, s konkretnimi dogovori pa bomo nadaljevali v najkrajšem času.
Ob približno polnoči smo se odpravili nazaj v Ljubljano. Kljub celodnevni vožnji in driftanju je na poti beseda že nanesla na naslednjo tekmovalno postajo - mednarodni DC v avstrijskem Melku 18. avgusta. Razlogov za optimizem imamo dovolj, saj so bila tam v zadnjih 2 letih med zmagovalci zapisana predvsem slovenska imena. Luka, Cimpi in Žvan se že ogrevajo . .
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del