Svojevrstni podvig je uspel vozniku Avtomagazinovega drift pokala Edisu Kudiću, ki je minuli konec tedna nastopil v kragujevški izvedbi drift serije "King of Europe". Ker Kudić ni zmagal, vse skupaj ne bi bilo nič posebnega, če . .
Foto: Mladen Falamić
Če se njegovega dirkalnika za tekmovanje, kjer je nastopalo kar nekaj preko 300 "konjev" zmogljivih zverin, ne bi začelo pripravljati pičlih 14 dni pred prvim zamahom štarterjeve zastavice. Pri projektu se je uporabil tehnično in finančno preverjen recept: "olajšana" karoserija stare Trojke (model E30, kakršnega na naših dirkah vozijo recimo Žvan, Kališek in Mišic), motor M50 (oznaka za 2, 5 litrski šestvaljnik s 192 "konji"), izboljšano podvozje z zavorami, dodelana volanska letev, diferencial, notranjost in še kakšna malenkost bi se našla.
Ekipa (njegov oče, prijatelji in BMW strokovnjak ter navdušenec Jože) s Kudićem na čelu je avto pripravljala vse do odhoda, tako da so "testne vožnje" opravljali kar na poti v okoli 700 kilometrov oddaljen Kragujevac (avto se je na tekmovanje namreč "pripeljal sam"), "otroške bolezni" pa seveda temu primerno tekom srbske avanture tudi odpravljali. S sobotnimi posamičnimi nastopi se je (konkurenci z zmogljivejšimi dirkalniki navkljub) Kudiću uspelo uvrstiti v nedeljska drsenja dvojic, s približno enako uvrstitvijo (15. mesto), kot jo dosega na našem AM drift pokalu, kar (ob v povprečju precej manj zmogljivim strojem pri nas) govori v prid vozniškemu drift nivoju v Sloveniji.
Nedeljo smo pričakali z optimizmom v očeh, saj se je Kudić doslej po pravilu bolj izkazal v medsebojnih bojih (zmaga v krškem Racelandu lansko leto), kot pri posamičnih drsenjih. Tokrat ga je žal nekoliko "polomil" že v prvi vožnji osmine finala, ko se je (po sistemu smreke, ki ga za tovrstne boje uporabljamo tudi pri nas) spopadel z drugouvrščenim voznikom po posamičnem delu, Grkom Stathisom Papargiropoulosom z lahko in 300 "konjev" zmogljivo Toyoto AE 86 (popularni Hachiroku), kjer je naš voznik želel nekoliko preveč, se skoraj obrnil, pri tem izgubil dirkaški moment, kar ga je ob rutinirani drugi vožnji nasprotnika stalo uvrstitve v četrtfinale. V osmino finala sta se prebila tudi hrvaška kolega Marino Pirić in Marinko Perković, ki pa sta sledila Kudićevemu zgledu. Podobno usodo je pred skoraj 10.000 navijači delil srbski matador Bojan Kurbalija, ki je na domačem terenu pričakoval uvrstitev na stopničke za zmagovalce, a je njegove nakane že v prvem izločilnem krogu preprečila simpatična Madžarka Nikolett Szanto (BMW E30 s 3-litrskim motorjem novejšega M3). Zanimivo, da so ravno nasprotniki našega in obeh hrvaških drifterjev na koncu zasedli prva tri mesta (zmagal je Jasper Spaan, tudi s Hachijem)!
Ne glede na (z ozirom na Kudićevo afiniteto k drsenju dvojic) zanj netipično napako, se je ekipa slovenskega voznika veselila uspešno izvedenega projekta "14", in se domov vrnila brez omembe vrednih tehničnih težav (števec kilometrov je takrat kazal številko nekaj čez 1.400). Čestitke!
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del