Veyronov razred

7. 10. 2007
Deli

Igor, sotrpin iz šolskih klopi, sicer pa navdušeni audiofil, me je prepričeval, da bi si ogledal vsakoletno predstavitev akustičnih high end izdelkov. Ker ve, da me akustika ne gane toliko kot avtomobili, mi je moral ponuditi pravi argument, da me zvabi na sejem "meke za človeška ušesa" . .

Foto: Matej Grošelj

"To je Veyronov razred, če ti povem v jeziku, ki ti je bližje", me takoj prepriča. "Pa še Bugattijev Veyron ima vgrajeno vrhunsko Burmesterjevo akustiko", in že se naenkrat znajdem v "sejemskih" hotelskih sobah ter poslušam različne opazke specialistov k posameznim proizvajalcem in njihovim paradnim konjem. Ko sem videl cene, sem bil prepričan, da gledam cenike katere izmed avtomobilskih hiš - in to ne za dodatno opremo k avtomobilom, temveč kar cene avtomobilov samih: Sonus faber (Italija) z zvočniki Elipsa za 13.000 EUR (avto nižjega srednjega razreda), Burmester (Nemčija) s sistemi tudi na cenovnem nivoju Ferrarijev, gramofon Kuzma (naše gore list) za 25.000 EUR, podjetje Nordost (dejavno celo v vesoljski industriji) z modelom Odin (2x1 m interkonekcijskega kabla (! ) pride 14.000 EUR) . . Za precej proizvajalcev sem priznam slišal prvič, a mi bodo sedaj vsekakor ostali v spominu.

Čeprav večjih razlik v kvaliteti zvoka posameznih vrhunskih izdelkov nisem zaznal, sem s sejmom bogatejši vsaj za odgovor na vprašanje, ki mi ga kolegi večkrat zastavijo - in sicer, zakaj so avtomobili tako dragi. Ko me naslednjič nekdo vpraša kaj takega, ga bom lahko potolažil, da za ta denar dobiš šele nekaj metrov interkonekcijskega kabla (ki pa te ne pripelje od točke A do B) . .

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj