Avto magazinova drift ekipa se je čez vikend potila med več kot 70 tekmovalci na avstrijskem Wachauringu. Luka-Marko Grošelj, Peter Cimerman in Peter Žvan so vozili, mi pa smo njihove podvige ovekovečili s fotoaparatom in kamerama (ena onboard, druga zunaj). O Lukovi zmagi, Cimermanovem drugem mestu in Žvanovi smoli ste bili med AM novicami obveščeni že takoj v nedeljo, sedaj pa pride prva porcija slik (reportaža v naslednjem AM) in v kratkem še video v video sekciji AM (hvala MMAML-ovcem za montažo) :).
Kako je bilo? Za ljubitelje drsenja vsekakor pravšnja doza lepih akcij, tudi (ali spet) v režiji naših mojstrov drsenja. Tokrat so tekmovalci vozili v drugo smer kot prejšnji dve leti, kar našim ni povzročalo nobenih težav. Luka in Peter (Cimerman) sta bila v zameno za šov pred publiko (tandemdrift, v katerem se jima je pridružil še stari znanec Avto magazinovega drift pokala Hrvat Josip Žagar) oproščena tudi plačila štartnine, poleg tega pa so imeli organizatorji na zalogi še slovensko himno, ki je bila po videnem v zadnjih dveh izvedbah v Melku zanje varna "naložba" (nekateri tekmovalci so začeli nergati, ko so videli, da naši vozniki prihajajo vozit).
Naši vozniki so se glede na dejstvo, da tekmovalce v Melku ocenjujejo zgolj merilne naprave, precej posvetili taktiki vožnje, ki je temeljila na doseganju velikih kotov v okviru posameznih (točkovanih) hitrostnih razredov, pri čemer morajo biti drsenja čimdaljša. Zato so žrtvovali pravilne linije in se odločili za "najdaljšo" pot. Luka je na treningih meril po posameznih odsekih steze hitrosti tudi z GPS sistemom, ki pa je žal deloval nekoliko prepočasi, a kljub temu pri drsenju po ciljni ravnini nameril skoraj 100 km/h.
Nedelja je bila sicer predvsem tekmovalna, a smo vmes videli tudi precej spremljevalnega programa. Kot lani denimo tudi letos ni manjkalo driftanje s tovornjaki, ki pa so se jim pridružili še ATV štirikolesniki in celo za pospeševanje pripravljeni "hot rod-dragster". Tudi za novinarje so organizatorji dobro poskrbeli, imeli so dostop povsod, zastonj kosilo, možnost vožnje počez z reli Mitsubishi EVO-m ali M3-ko . . Okoli so skakali ORF-ovi delavci in še ena videoprodukcija, ki je delala DVD Driftchallenga za organizatorje. Po tekmovanju nas je novinar z motor.tv prosil za posnetke znotraj kabine naših tekmovalcev, ker tudi oni delajo video reportažo.
Skratka, vikend je bil uspešen, poleg slik in videozapisa pa smo za popotnico dobili še nekaj opeklin. Več o samem tekmovanju pa v reportaži v AM.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj