. . je bil včeraj, jaz pa preveč utrujen, da bi zvečer sedel za računalnik in povzel torkov AM-jev športni dan. Spet me je izmučil Ligier, s katerim sva naredila novih 6 ur kilometrov s tempom 45 kilometrov na uro.
Naneslo je, da sta istočasno na testu Ligierjev malček X-Too Max in vrhunski BMW M3. Skoraj trimetrski (2998 milimetrov) dvosed z dizelskim pollitrskim dvovaljnikom s štirimi kilovati in 4, 6 metrov dolgi Bavarski superstroj s štirilitrskim V8 in 309 kilovati! Porodila se je ideja, da bi posneli filmček z obmema v glavni vlogi. Potrebovali smo še zgodbo, zaradi zelo, zelo, zelo skromnega proračuna smo scenarij "pisali" kar na poti, igrali pa smo čisti amaterji.
Ker smo s slavnim imenom (Ligier) in izzivalcem rekorda steze M3-jem hoteli na vsak način na stezo v Krško (www.raceland.si), je bil začetek scenarija jasen. Ligier mora znova na (zanj) dolgo pot. Dve uri in pol je kazala navigacija in po zapovedi izbrala manj prometno pot ob Savi do Litije, Hrastnika . . Za moralno podporo je na desni sedež sedel Branko, za dodatno obtežitev pa sta poskrbeli še dve veliki gumi s platišči v prtljažniku (namenjeni za kurjavo na M3-ju).
M3 je s Saškom za volanom seveda štartal precej za nama, a naju je že kmalu ujel, nakar smo pot do Krškega nadaljevali skupaj. Počasnejšega M3 še niste videli, hehe. Branko je na prvem postanku obupal, na desnem sedežu ga je zamenjal Matej, potem pa je na masažo (Ligierjev dvovaljnik precej trese) prišla še Špela. Pridružila sta nam se še Vinko in Davorin s scenarijem v glavi. Sledila je vožnja v skupini do steze, vmes smo posneli zgodbico, ki bo že kmalu na ogled na www.avto-magazin.si v obliki gibljivih slik. Toliko za danes, več v fotografijah, za piko na i pa še video.
Drugič naredimo scenarij kak dan ali teden pred akcijo in še kako generalko, hehe.
Drugače pa vsem hvala za družbo in super dan. Aja, pot nazaj je bila nekoliko manj zabavna, predvsem zaradi osamljenosti, gneče na cesti (ja, ja, priznam, za večino sva bila kriva midva z Ligierjem, ampak reč ne gre več kot 45 km/h in v vsaki soteski se pa res ne morem umakniti) in vnovičnega dokaza, da nekateri ne znajo prehitevati, kultura marsikaterega voznika pa je na precej nizkem nivoju. Če bi preštel vse iztegnjene sredince . .
Foto: Matej Grošelj