Vozimo pred uradno predstavitvijo: Fiat Panda 4X4

31. 1. 2012
Deli

Tomaž Porekar je še pred pariškim avtomobilskim salonom, kjer bo štirikolesno gnana Panda prvič predstavljena, zapeljal predserijsko različico. Prav radodarni z informacijami pri Fiatu zaenkrat še niso bili ...

Testiranje še neznanega: v letošnji zimi je treba sneg iskati z lupo, a če ima človek srečo, ga najde in mu čez noč zapade! Prikazovanje prototipne Pande 4x4 se je zgodilo v italijanski Madonni di Campiglio. Za prvi vtis o štirikolesno gnani Pandi, sicer kandidatu (enem od sedmih) za evropski avto leta, pa je bilo prav zanimivo sesti za volan in se popeljati nekaj več kot kilometrski del lepo zasneženega kolovoza.

Ko bo oktobra vendarle prišla na trg (torej konec letošnjega poletja z uradno predstavitvijo na Mondial de l'Automobile v Parizu), bo na voljo v dveh motornih različicah, s turbobencinskim 0,9-litrskim dvovaljnikom in turbodizelskim 1,3-litrskim štirivaljnikom.

Podrobnosti o pogonu so še skrivnost, čeprav se v grobem od tistega v sedanji ne bo razlikoval. Za odlične plezalne sposobnosti majhne štirikolesno gnane Pande bo poskrbela tudi možnost zaklepa stalnega štirikolesnega pogona, ki pa ga bo elektronika Pande samodejno izklopila pri hitrosti, višji od 50 km/h, in ga znova priklopila, ko bo vozilo spet dovolj počasno za stalni pogon. (TP)