Klik ... Bzzzzzzzzz ... Klik ... Bzzzzzzzz ... Klik ...Bzzz-tup. Ja, to je električno odpiranje prtljažnika 'našega' C-Maxa.
Ni slabo, če lahko človak (s polnimi rokami prtljage) s pritiskom na gumb daljinskega upravljalnika odpre prtljažnik. In ga tudi zapre. Pri C-Maxu to opravilo sicer ni najhitrejše (še posebej, če želite le nekaj na hitro vreči v prtljažnik, ob katerem stojite), se pa (poleg že omenjene praktičnosti) C-Max za to oddloži s tem, da lahko avto zaklenete že med zapiranjem prtljažnika in enostavno odidete.
Je pa zanimivo, da kljub temu, da C-Max ima parkirne senzorje, teh ne uporabi za preverjanje, ali je za avtomobilom dovolj prostora, da se prtljažna vrata nemoteno odprejo. Če se torej uštejete pri razdalji, bodo rahlo zadela ob oviro in se nato ustavila. Škoda, kajti nekateri avtomobili to predhodno 'varnostno meritev' obvladajo. Če se prav spomnimo, je to pred odpiranje ogromnega prtljažnega pokrova, pod katerega je skril zložljivi trdno streho, znal storiti tudi (na žalost že pokojni) kupekabrioletovski Focus.