Danes sva s Toyoto Auris Hybrid Touring Sports že zelo na ti. Ne razmišljam več, kako voziti, kje je kako stikalo. Celo merilnike sem nehal opazovati. Prepustil sem se vožnji in igranju z različnimi načini vožnje.
Zjutraj je bil v uporabi Power mode, ker se zjutraj pač mudi. V tem načinu je Auris občutno bolj odziven. Hitreje se doseže dovoljena hitrost in seveda gre hitreje tudi prek omejitve. Zato je treba biti bolj pazljiv, da nisi prehiter. Zjutraj je prometa več in gostota prometa je tista, ki določa hitrost gibanja. Ne, ni cesta, ne želje, le možnosti glede na druge udeležence v prometu. Vse skupaj je presenetljivo prineslo sprejemljivo številko porabe. Povprečje manj kot pet litrov navkljub priganjanju.
Popoldne se mi ni mudilo nikamor in seveda je bila odločitev logična. Umirjena vožnja v Eco načinu in poskus doseči čim nižjo porabo goriva. Imam srečo, da se večino časa vozim po cestah, kjer gre večina prometa v nasprotni smeri. Tako je tak način vožnje mogoč in pri tem ne preveč moteč za druge udeležence.
To je treba povedati, da v Eco ali EV (samo električni pogon) načinu vožnje pospeševanje ni prioriteta in se ta del vožnje dogaja bolj umirjeno. To seveda nekaterim, predvsem tistim zadaj, ni vedno zabavno. Ne zanima jih, da bi želel doseči čim nižjo porabo, da bi prihranil dodaten deciliter goriva. In uspelo mi je postaviti moj rekord tedna: povprečje 3,7 litra.
Avtor bloga: Bruno Jelenčič
(Blog izraža stališča avtorja in ne nujno tudi uredništva Avto magazin)