26 številk kasneje

25. 12. 2009
Deli
Dušan Lukič

Prav neverjetno je, kako hitro je leto okoli. Šestindvajset številk zatem, ko sem v zadnjem lanskem uvodniku na hitro pregledal, kaj smo počeli v letu 2008, lahko enako storim za leto 2009.

Če smo popolnoma natančni, bo letos izšel še en Avto magazin, a ker bo to na silvestrovo, bo nosil že številko 1 leta 2010. Bo sicer sedemindvajseti letos, a v redakciji ga štejemo že v prihodnje leto. In to, da so pred nami prazniki, tudi ne pomeni, da bomo lahko počivali: prav v prazničnem času prihajajo na test trije zanimivi, povsem novi avtomobili: BMW X1, Opel Astra in Peugeot 5008. Dela torej ne bo zmanjkalo.

Sicer pa tudi doslej nismo počivali. Recesija, ki je zadela avtomobilsko industrijo, se je sicer poznala tudi pri nas, saj smo na test dobili malenkost manj avtomobilov kot lani, 149 namesto 173.

Zmanjšalo se je tudi število novosti na trgu, o čemer priča manj velikih testov – 42 namesto 52. Seveda pa pri delu nismo bili nič manj natančni, prej nasprotno: še vedno vsak avto natančno izmerimo in premerimo, še vedno smo vsaj 300-krat s polnim plinom pospeševali do 402 metrov (kar pomeni 120 kilometrov, prevoženih s polnim plinom), še vedno vsak avto znotraj premerimo s standardiziranimi 15 meritvami, še vedno naši fotografi postrelijo na desettisoče fotografij (in vsaka objavljena je nato deležna še natančne obdelave) . .

Poleg tega smo letos posvetili še več pozornosti našim spletnim stranem, zato je k temu treba dodati še ure snemanja z videokamero in seveda pripadajoče montaže, vedno sveže novice in tudi vohunske videoposnetke, s katerimi vam odkrivamo prihajajoče modele.

Tudi zato smo prav novembra postavili nov rekord obiskanosti naših spletnih strani – obiskalo jih je namreč skoraj 70 tisoč različnih obiskovalcev, kar pomeni, da bodo po branosti kmalu ujele tiskano izdajo (vsak izid le-te prebere slabih 90 tisoč bralcev).

Ja, dela ni malo, ampak kljub temu še vedno uživamo. Recimo takrat, ko lahko na dirkališču sedemo v KTM X-Bowa in z njim postavimo najhitrejši čas, ki smo ga na Racelandu dosegli s serijskim avtom, pa takrat, ko lahko po stezi poženemo dirkalni avto ali najnovejši motocikel. Upamo, da ob branju uživate tudi vi – in da boste v tem uživali tudi v letu 2010. Srečno!

P. S.: Naslednja številka Avto magazina bo imela nekoliko drugačen logotip: večji in bolj prepoznaven, a hkrati oblikovno še vedno podoben sedanjemu.

Dušan Lukič, odgovorni urednik (uvodnik iz zadnje letošnje revije)

dusan.lukic@adriamedia.si

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol