V Sloveniji živi dobrih 834 tisoč ljudi, ki so že praznovali 50. rojstni dan. Zdaj se jim je pridružila še ena revija.
6. januar leta 1967 se je pisal, ko se je četica zanesenjakov odločila, da Slovenija (in v tistih časih tudi Jugoslavija) potrebuje pravo avtomobilistično revijo. Do takrat so o avtomobilih pisale le revije avtomobilističnih klubov oziroma zvez, prave avtomobilistične revije, ki bi bila naprodaj v kioskih in ki bi bila posvečena predvsem avtomobilizmu, in ne predvsem poveličevanju lika in dela tistih, ki so bili takrat 'pri koritu', pa ni bilo. In se je rodila revija Avto.
V 50 letih je doživela marsikaj, od fantastičnih prodajnih številk, ko je še izhajala tudi v srbohrvaščini, do sporov z uvozniki glede ocen, podanih o avtomobilih. A bistvo je ostalo skozi leta enako: avtomobile preizkusimo, pomerimo njihove zmogljivosti, na koncu pa podamo tehtno in nepristransko oceno. Že vseh 50 let. Vmes so se menjali uredniki in novinarji, spremenilo se je ime, a bistvo ostaja že vseh 50 let enako: nepristransko, natančno in uporabno poročanje o novih avtomobilih in avtomobilski industriji, prometu in novih tehnologijah.
V tej jubilejni številki boste našli kar nekaj zgodovinskih vsebin. Od prvega testa, objavljenega v prvi številki revije Avto, do še devetih testov avtomobilov, ki so zaznamovali teh 50 let na naših cestah (zanje smo, ker fotografij ni več v arhivu, poiskali takšne avtomobile in jih na novo fotografirali). Pozabili nismo niti na ljudi, ki so še vedno neločljivo povezani z avtomobilsko industrijo pri nas, in dirkače, ki so nas v tem času razveseljevali.
In seveda: Avto magazin, ki ga prebirate, je le prvi v našem jubilejnem letu. Tudi v naslednjih petindvajsetih nanj ne bomo pozabili.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere