Dirkaško novo leto

4. 1. 2007
Deli
Dirkaško novo leto

Dirkaška leta se nekako ne ujemajo s koledarskimi. Končajo se nekje v začetku oktobra, novo leto pa se začne celo nekoliko prej! Odvisno od tega, ali si načrtovani rezultat dosegel nekaj dirk pred koncem sezone ali pa ga dosežeš šele, ko zadnjič prevoziš ciljno črto. Od tega trenutka so vse misli in aktivnosti že usmerjene v novo sezono.

Kakorkoli že, novo leto (vključno z božičnimi prazniki) običajno doživljam kot majhen in dobrodošel premor v (pre)napornem zimskem času, ki ga letos, resnici na ljubo, preživljam veliko manj stresno kot lani. Toda kljub pomirjujočemu dejstvu, da dirkalnik čaka v topli garaži, delovni ritem ni nič manj agresiven. Ko utihnejo motorji in se umirijo športne strasti, moram poiskati v sebi tisti kanček poslovnosti, ki me lahko pripelje do naslednje zmage – nekoliko drugačne od dirkaških zmag, a prav tako zelo pomembne.

Že veste, o čem govorim? O urejanju gore gradiva iz pretekle sezone za poslovne partnerje, o medijski promociji, ki mora potekati čez vse leto in ne le med sezono, o poslovnih sestankih s potencialnimi sponzorji in o vseh drugih pripadajočih ’malenkostih’.

Zadnja leta sem prav ponosen na svoj napredek na tem področju. Ker mi omenjeni ’kanček poslovnosti’ ni prirojen, sem se moral veliko tega naučiti. Časi, ko sem samozadostno verjel, da so dobri športni rezultati dovolj, so mimo in dojel sem, da so poleg hitre vožnje del dirkaškega uspeha tudi dobra poslovna strategija, veščina komuniciranja in jasni cilji v veliko širšem kontekstu od zgolj športnega.

No, pa bom iskren! Vseeno sem si ob vstopu v novo leto najprej zaželel krajši diferencial, menjalnik na volanu, nov komplet dežnih gum in vsaj pet kompletov slick gum. Ampak prisežem, takoj za tem sem si zaželel tudi nadaljevanje odličnega sodelovanja z vsemi poslovnimi partnerji (in čim več novih, seveda), s katerimi bi rad uresničil televizijske prenose domačih dirk in še nekaj projektov, ki bi pripomogli tudi k čim boljši promociji slovenskega avtošporta (mimogrede, nezadostna medijska promocija je eden izmed največjih problemov, ki se ga morda še premalo zavedamo! ). Kaj pravite na, denimo, neposreden TV-prenos iz Ilirske Bistrice? Bodite no realni! Tudi daljša reportaža bo dovolj za začetek, ne? Šalo na stran. Neuresničljivih ciljev ni.

Zato namesto voščila vsem dirkačem in nedirkačem sporočam le, da smo lahko tudi v tem letu vsi zmagovalci – če si le znamo izbrati prave cilje!

Vladimir Stankovič, DD (Dirkačev Dnevnik)

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja