Tudi letošnje leto, gledano z avtomobilskega zornega kota, ni bilo prav zgledno (milo rečeno). Prodaja je daleč od tistega, kar smo bili vajeni pred leti, a vseeno: lahko bi bilo še precej slabše.
Padec prodaje se tudi letos ni ustavil. V uradni statistiki je sicer mogoče najti kup pozitivnih številk, a resnici na ljubo je treba zapisati, da so jih povzročile predvsem dnevne registracije, torej avtomobili, ki jih trgovci registrirajo za dan ali dva in nato odjavijo in izvozijo. Je pa tudi letošnje dogajanje na trgu dokaz, da se delo in vlaganje v dobro prodajo še vedno obrestujeta.
Za avtomobilske kupce je letošnje leto (spet) pomenilo popuste pri cenah novih vozil. Ampak to je že stalnica našega trga in ni videti, da bi se prodajanje popustov namesto avtomobilov kaj kmalu končalo. Prej nasprotno.
In kaj smo letos počeli pri Avto magazinu? Testnih avtomobilov je bilo nekaj manj kot lani, 136 (lani 151). Bili smo na skoraj stotih mednarodnih predstavitvah, salonih in podobnih dogodkih, poleg tega pa še na okoli 60 domačih dogodkih. Seveda Avto magazin tudi letos sodeluje v izboru za slovenski avto leta in evropski avto leta.
Številke torej pravijo, da je bilo testnih avtomobilov in predstavitev malenkost manj, smo pa zato imeli več časa za fotografiranje in tudi vsebinske spremembe v reviji – od sprememb v tehničnih podatkih, dodatnih aktualnih temah in ne nazadnje smo prav konec leta zagnali sistem, ki bralcem revije in obiskovalcem spletnih strani omogoča, da si takoj, že ob branju testa, rezervirajo testno vožnjo avtomobila, o katerem berejo.
A več o tem v prihodnji številki Avto magazina, zdaj je čas, da vam v svojem imenu in v imenu redakcije vaše najbolj priljubljene avtomobilistične revije in spletne strani zaželim vse naj v letu 2014!
Novo na Metroplay: Gojmir Lešnjak - Gojc o svoji dolgi in bogati karieri